شناسهٔ خبر: 65891742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در رده‌های سنی مختلف به صورت منظم در تمامی شهرستان‌های این استان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

صمد نوتاش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات که در شهرها، بخش ها و روستاهای استان در رده های مختلف سنی در حال برگزاری است، با استقبال مردم و ورزش دوستان روبرو شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد.

وی اظهار کرد: مسابقات در رده سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان ، امید ، بزرگسالان و پیشکسوتان در تمامی شهرها و بخش‌های استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: هم‌اکنون مرحله مقدماتی این مسابقات رو به پایان بوده و مسابقات امسال با شور و هیجان خاصی در حال برگزاری است.

مسابقات فوتسال جام رمضان استان اردبیل با شرکت بیش از ۵۰۰ تیم در حال برگزاری است

رقابت ۷۰ تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: امسال در مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل ۷۰ تیم در رده‌های سنی مختلف با هم رقابت می‌کنند.

نوتاش افزود: در این مسابقات ۲۴ تیم در رده سنی بزرگسالان، ۱۶ تیم در رده سنی پیشکسوتان و ۳۰ تیم در رده‌های سنی پایه (نونهالان، نوجوانان و جوانان) در حال رقابت با هم هستند.

وی اظهار کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل هر روز بعد از افطار از ساعت ۲۰ شب تا ۲۴ در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی این شهر به بهترین شکل ممکن برگزار می شود.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با تقدیر از همکاری نیروی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری منظم و باشکوه این مسابقات، اضافه کرد: ۳۰ داور مجرب این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند.

نوتاش ادامه داد: به دلیل استقبال بسیار خوب تماشاگران و علاقه‌مندان از مسابقات فوتسال جام رمضان شهر اردبیل، مرحله نیمه نهایی و نهایی این مسابقات در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین‌زاده اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان از اولویت‌های اساسی هیات فوتبال استان اردبیل است، گفت: برگزاری مسابقات فوتسال علاوه بر رشد و توسعه این رشته ورزشی، باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم به ویژه جوانان می‌شود.

نظر شما