شناسهٔ خبر: 65888108 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

فیلم بعدی دزدان دریایی کارائیب حکم یک ریبوت را برای مجموعه خواهد داشت

«دیگر نیاز نیست برای بازگشت برخی بازیگران خاص صبر کنیم» / Dark Horizons

صاحب‌خبر -

با تایید جری براک‌هایمر (تهیه‌کننده)، فیلم بعدی از مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) دنباله قسمت پنجم نخواهد بود و در عوض حکم یک ریبوت را خواهد داشت.

از زمان عرضه نخستین فیلم مجموعه در سال ۲۰۰۳ تاکنون پنج اثر سینمایی از Pirates of the Caribbean اکران شده است. پیش از این شایعات مختلفی در رابطه با بازگشت احتمالی جانی دپ به فرنچایز وجود داشت و گزارشات مختلف حاکی از تلاش دیزنی برای بازگرداندن وی برای فیلم بعدی بودند.

با این حال جری براک‌هایمر، تهیه‌کننده شناخته‌شده هالیوودی، زمانی که در رویداد تبلیغاتی فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare به کارگردانی گای ریچی حضور پیدا کرده بود، توضیحاتی درباره فیلم بعدی «دزدان دریایی کارائیب» ارائه داد:

شما نمی‌دانید دنباله فرنچایزهای بزرگ چگونه ساخته می‌شوند. واقعا نمی‌دانید. چون با چیزی مثل تاپ گان یک بازیگر درجه یک و فوق‌العاده مثل تام کروز وجود دارد و شما نمی‌دانید او می‌خواهد قبل از بازگشت به این فرنچایز، در چند فیلم دیگر بازی کند. اما ما [Pirates [of the Caribbean را ریبوت کنیم و این کار آسان‌تر است، چراکه دیگر مجبور نیستید برای بازگشت بازیگران مشخص صبر کنید.

دزدان دریایی کارائیب دزدان دریایی کارائیب

پیش از این می‌دانستیم کریگ مازن (شورانر و نویسنده سریال The Last of Us) و تد الیوت تولید ساخت فیلم بعدی دزدان دریایی کارائیب را به دست گرفته‌اند. این دو ظاهرا ایده‌ای کاملا منحصر به‌فرد و خاص به دیزنی ارائه کرده بودند و انتظار نداشتند این ابرکمپانی آن را بپذیرد، اما در کمال تعجب از مدیران شرکت چراغ سبز دریافت کرده‌اند.

چند سال پیش شایعاتی مبنی بر ساخت یک فیلم جدید از Pirates of the Caribbean با هنرنمایی مارگو رابی وجود داشت و مدت قابل توجهی درباره آن صحبت می‌شد، اما نهایتا دیزنی آن را کنسل کرد و مدعی شد علاقه‌ای به ساخت چنین فیلمی ندارد.

سخت‌ترین چالش تیمی توی جی‌تی‌ای با مجازات سنگین
تماشای ویدیو از کانال یوتیوب ویجیاتو

Dark Horizons

نظر شما