شناسهٔ خبر: 65886546 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان؛

ویژه برنامه قرآنی «بهار در بهار» در مسجد جامع سنندج برگزار شد

کردستان - ویژه برنامه «بهار در بهار» به میزبانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان و با حضور جمعی از کتابداران و کتابخوانان در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان عصر چهارشنبه در این محفل معنوی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگی در ماه پرفضیلت رمضان و تبریک عید نوروز، اظهار کرد: رمضان فرصت خوبی برای بهره بردن از فیوضات و افزایش کمالات انسانی است.

معصومه حسنی خونسار، طرح سراسری «بهار در بهار» را ازجمله اقدامات ارزشمند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دانست و افزود: طرح سراسری بهار در بهار، هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان در قالب برگزاری محافل مجازی به‌صورت روزانه و به میزبانی ۳۱ استان کشور، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: تلاوت مجلسی قرآن توسط قاریان ممتاز بومی، بررسی نکات قرآنی توسط دبیر محفل و طرح سؤال روزانه و اهدای جوایز به ۵ نفر برگزیده از جمله بخش‌های این محافل معنوی است.

ویژه برنامه قرآنی «بهار در بهار» در مسجد جامع سنندج برگزار شد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان یادآوری کرد: همزمانی بهار قرآن با بهار طبیعت و تعطیلات نوروزی زمانی فراهم آورده تا فرصت بیشتری برای انس با قرآن داشته باشیم تا زنگار از دل بزداییم.

حسنی خونسار همچنین با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی عنوان کرد: انس گرفتن با قرآن یعنی نفوذ تمام ویژگی‌های قرآن در انسان و اگر خانواده‌ها به این باور برسند که قران به عنوان یک کتاب هدایتی در تمامی زمینه‌ها هم چون مدیریتی، خانوادگی، نظامی و علم و دانش جنبه هدایتی دارد، از آن مکرر بهره خواهندگرفت.

نظر شما