شناسهٔ خبر: 65879313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

از اجرای پرگولا تا نصب برج‌های نوری در میدان سیداسماعیل

شهردار منطقه۱۲ ضمن حضور در میدان سید اسماعیل، از روند پیشرفت این پروژه شاخص عمرانی بازدید و نکاتی را پیرامون تکمیل بهتر این پروژه بیان کرد

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه به میدان سید اسماعیل در شرق بازار بزرگ تهران رفت تا آخرین وضعیت پیشرفت بهسازی این میدان که در اواخر اسفندماه آغاز شده بود را مورد ارزیابی قرار دهد. 

انارکی محمدی همچنین در این بازدید ضمن تاکید بر تسریع اجرای این پروژه، از نزدیک در جریان روند تخریب ۱۰۰۰ متر مربعی سنگ فرش قدیمی و اجرای بتن مگر در این محور قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۲ با تاکید بر توجه معاونت فنی و عمرانی به زیرساخت اصولی و مستحکم اجرای این پروژه، از اجرای غلاف گذاری جهت تاسیسات زیر سطحی به متراژ ۱۶۰ متر طول و مش بندی به متراژ ۲۴۰ متر مربع نیز دیدن کرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت جمع آوری آب های سطحی و جلوگیری از آب ماندگی در این محور، بر رعایت اصول فنی لوله گذاری برای اجرای نهر ۷۰ متری میدان سید اسماعیل تاکید کرد. 

از اجرای پرگولا تا نصب برج های نوری در میدان سیداسماعیل

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین در ادامه این بازدید از اجرای پرگولا ی ۵۰ متر مربعی در ضلع غربی این میدان خبر داد وافزود : در مقوله محوطه‌سازی فضاهای باز، این المان علاوه بر اینکه به جذابیت بصری محیط کمک می‌کند، نقش یک سایبان را در برابر عوامل محیطی مانند گرما و بارش باران دارد که برای رفاه و آسایش شهروندان توسط مدیریت شهری منطقه ۱۲ در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه۱۲ در ادامه با تاکید بر تامین روشنایی این میدان ، نصب برج های نوری با توجه به اینکه که در عین داشتن کیفیت نور بالا و میزان نوردهی بسیار عالی، دارای مصرف برق به نسبت پایین می باشد را در دستور کار حوزه های ذیربط قرار داد.

وحید رضا انارکی محمدی با اشاره به اینکه این میدان از دوره قاجار و در حافظه تاریخی شهر تهران جایگاه خاصی دارد که مرمت و ساماندهی آن می تواند به افزایش صنعت گردشگری نیز کمک کند، بر بررسی محدودیت رفت و آمد در این میدان را نیز در جلساتی با حضور حوزه های مربوطه تاکید کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما