شناسهٔ خبر: 65875118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جابه‌جایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیش از ۶۵ هزار مسافر در استان جابه‌جا شده‌اند.

صاحب‌خبر -

 تیمور باقری، اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا 6 فروردین ماه در مجموع 65 هزار و 256 نفر مسافر در قالب هشت هزار و 257 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان جابه‌جا شده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تعداد سفر 16 درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در بازه زمانی 24 اسفندماه 1402 تا 6 فرودین ماه 1403، تعداد 65 هزار و 256 مسافر در سطح استان جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، 43 هزار و 134 نفر مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری وارد حوزه شمال استان شده‌اند. در بازه زمانی مذکور، 53 درصد سفرها درون استانی و 47 درصد نیز به مقصد برون استانی بوده است.

باقری با بیان اینکه طی این مدت طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پایانه‌های مسافربری انجام می‌شود، تصریح کرد: میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات و انتقادات از ابتدای اجرای طرح نوروزی در پایانه‌های مسافری زاهدان، زابل و سراوان جهت بهبود روند خدمات رسانی در حوزه حمل و نقل در حال فعالیت هستند.

نظر شما