شناسهٔ خبر: 65873496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

منتخبان مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارها کنند

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشتر آرا به مجلس رفته باید کار و عملگرایی را جایگزین شعارها کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از کاشان، مصطفی معینی در مسجد زیارت امامزاده عبدالله لتحر اظهار داشت: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه رسماً کار خود را آغاز می‌کند؛ ولی از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دیگر وقت شعار دادن نیست، افزود: مردم اعتماد، لطف و آبروی شان را در پای صندوق‌های رأی گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نشستن در روی صندلی مجلس را جایگاه خطیری دانست، افزود: نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات باشند؛ زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگ‌تری هم دارد پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد تمام شهیدان کشور به‌ویژه شهدای منطقه لتحر کاشان گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

 گفتنی است، مصطفی معینی نماینده منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار صمیمانه با اهالی لتحر علاوه بر شنیدن دغدغه‌ها و درخواست‌های آنها با حضور در مزار شهیدان این منطقه فاتحه‌ای قرائت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما