شناسهٔ خبر: 65869442 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال یک طرفه می‌شود

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین) در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال در صورت سنگین شدن بار ترافیک، به سمت شمال محدودیت یک‌طرفه ایجاد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور توضیح داد: از ابتدای سفرهای نوروزی (۲۴ اسفند) تا کنون نزدیک به ۳۱۰ میلیون تردد در جاده‌ها ثبت شده که روزانه به طور متوسط ۲۵ میلیون تردد بوده است. 

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۵ درصد کاهش یافته است. بیشترین مقصد مسافران نوروزی با ورود ۳۰۰ هزار خودرو به مازندارن ثبت شده است، همچنین استان گیلان با ثبت ورود ۲۸۰ خودرو و خراسان رضوی با ثبت ورود ۱۰۰ هزار خودرو در رتبه‌های بعدی قرار دارد. 

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: از استان تهران هم در ایام نوروز ۹۴۵ هزار خودرو خارج شده است که بیشترین استان از نظر فراونی خروج خودرو، تهران است و انتظار داریم که در روزهای آتی مسافران به مبدأ خود بازگردند. 

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: اکنون همه مسیرها و محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد به صورت روان ادامه دارد. پیش‌بینی این است که در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال، در صورت سنگین شدن ترافیک به سمت شمال محدودیت یک‌طرفه ایجاد شود. 

وی درباره آخرین هشدارهای هواشناسی نیز گفت: در روزهای آتی تا پایان هفته جاری بارندگی شدید نخواهیم داشت و در برخی از استان‌ها وزش باد و رگبار پراکنده پیش‌بینی شده است. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، شیرانی در پایان به مسافران نوروزی توصیه کرد که حتما قبل از حرکت از طریق رسانه‌ها وضعیت جاده‌ها و مسیرهای تردد خود را پیگیری کنند. هموطنان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۱۴۱ راهداری از وضعیت جاده‌ها کسب اطلاع کنند.

انتهای پیام/

نظر شما