شناسهٔ خبر: 65867870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

امنیت کشور مرهون روحیه جهادی کارکنان و سربازان نیروی انتظامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امنیت موجود امروز مرهون روحیه جهادی تک تک کارکنان و سربازان جان برکف نیروی انتظامی است که کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار نوروزی با فرماندهی انتظامی لرستان و جمعی از کارکنان فراجا با آرزوی قبولی طاعات عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک سال جدید گفت: با توجه به همزمان شدن بهار طبیعت و بهار قرآن، بهترین فرصت برای تمرین و مراقبت از اعضا و جوارح و استمرار آن می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان امنیت امروز در میهن اسلامی را حاکی از اقتدار و قدرت نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: با اتکال به خداوند متعال و در مسیر رضایت او و با هدف خدمتگزاری به مردم به سرانجام رسیده است، که این خود نشان دهنده رسالت خطیری است که بر عهده نیروی انتظامی است.

وی ادامه داد: امنیت موجود امروز مرهون روحیه جهادی تک تک کارکنان و سربازان جان برکف نیروی انتظامی است که کارنامه ای درخشان از خود به یادگار گذاشته اند و افتخار آفرین و قابل ستایش است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و انسانی، امنیت مردم، و پاسداری از مرزها، اقتدار و سربلندی در مناسبات سیاسی، اقتدار در مقابل هنجارشکنان، یار و یاور و پشتیبان مظلومان و دهها دستاورد دیگر در حوزه انتظامی، حاصل زحمات و تقدیم بیش از ۵۰۰ شهید است، که با جانفشانی و خدمت بی‌منت به دست آمده است، گفت: کلام نورانی حضرت امام علی (ع) در خصوص رزمندگان و مرزداران و مدافعان امنیت، به عنوان دژ مستحکم و عزت دین و زینت حاکمان برای نیروهای مسلح باعث افتخار است.

 وی با اشاره به اینکه خباثت دشمنان انقلاب اسلامی و نظام سلطه در مقابل ملت شریف ایران کاملا مشهود است، گفت: نیروی انتظامی و جمعی نیروهای مسلح در مقابله با دشمن در جنگ نرم، قاچاق سلاح و مهمات، و مواد مخدر، مقتدرانه ایستاده اند، و ملت ما به این جان نثاری و جانفشانی افتخار می‌کند و قدردان زحمات این عزیزان است.

نظر شما