شناسهٔ خبر: 65865268 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) نیز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و شماری از فلسطینیان را بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش امروز سه‌شنبه ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، اشغالگران با یورش به اردوگاه « الجلزون» در شمال رام الله در کرانه باختری شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند و سپس از این منطقه عقب‌نشینی کردند.

همچنین نظامیان رژیم صهیونیستی مقر جنبش فتح در اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس را در جریان یورش خود به این منطقه منفجر کردند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره از درگیری و شنیده شدن صدای انفجارهایی در جریان یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر داد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در جریان حمله نیروهای اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری یک جوان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهر «دورا» در جنوب الخلیل در کرانه باختری حمله و سه فلسطینی را بازداشت کردند.

آنها همچنین شهر «یطا» در جنوب الخلیل در کرانه باختری را مورد تاخت و تاز قرار دادند.

نظامیان صهیونیست به شهر «قلقیلیه» نیز یورش بردند و از گلوله جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند که بر اثر آن یک جوان از ناحیه پا زخمی و به بیمارستان منتقل شد.

همزمان منابع فلسطینی از درگیری مبارزان فلسطینی با اشغالگران در جریان یورش آنها به شهر جنین و بازداشت دو جوان فلسطینی خبر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی به منطقه ای در شمال غرب رام الله نیز یورش بردند و یک خودرو را منفجر کردند.

از سوی دیگر شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در شهرک «بیت امر» در شمال الخلیل در کرانه باختری حمله کردند.

نظر شما