شناسهٔ خبر: 65864149 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

مهلت ارسال آثار به همایش ملی "ایران جوان" در یزد ۳۰ فروردین اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد، مهلت ارسال آثار به همایش ملی خانواده، فرزندآوری و جوانی جمعیت (ایران جوان) در این استان را ۳۰ فروردین ماه اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا یزد، دکتر "محمد حسن لطفی" روز دوشنبه به ایرنا گفت: این همایش روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

وی محورهای همایش را سلامت جسم، سلامت روان، سلامت اجتماعی، سلامت معنوی، چالش‌ها و راهکارهای کاهش سقط جنین اعلام کرد و افزود: این همایش در راستای قانون جوانی جمعیت برگزار می شود.

وی بخش‌های این رویداد را در حوزه پژوهشی شامل مقاله، پوستر و کتاب، در حوزه رسانه های دیداری شامل پوستر، تیزر، موشن گرافی، نقاشی و عکاسی، در حوزه رسانه های دیجیتال شامل وبلاگ و اپلیکیشن، در بخش رسانه های ادبی شامل شعر،داستان کوتاه و نمایشنامه و در بخش رسانه های شنیداری شامل پادکست اعلام کرد.

وی زمان ثبت نام را ۵ اسفند الی ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد و گفت: محل برگزاری همایش سالن شهید فیض دانشکده بهداشت با همکاری استانداری یزد، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد، مرکز مردمی نفس و مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه است.

نظر شما