شناسهٔ خبر: 65860888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار مازندران تاکید کرد

ضرورت تبیین خدمات فراجا در جامعه

رقیه نعل‌بندانی

استاندار مازندران با تاکید براینکه خدمات فراجا به درستی در جامعه تبیین شود، گفت: گزارش درست از اقدامات فراجا موجب تقویت امید در مردم می‌شود.

صاحب‌خبر -

سیدمحمود حسینی پور دوشنبه ۶ فروردین در قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز که در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: سالی که گذشت از منظر امنیت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سال مهمی بود، با توجه به توطئه‌های دشمن که در بستر فضای مجازی حملات خود را شروع کرد شاهد جنگ سخت در فضای مجازی بودیم.

او با بیان اینکه در جنگ‌ سایبری فراجا توانست با تدبیر، صبرو شکیبایی وصف ناپذیر صف منافقان را از مردم جدا کند و با منافقان متصل به جبهه دشمن مقابله کند، افزود: تلاش و جهاد نیروی انتظامی موجب شد صیانت از ارزش‌های انقلاب شد.

نماینده عالی دولت در مازندران به رویدادهای مهم سال گذشته در استان و نقش موثر فراجا اشاره کرد و گفت: پلیس نقش تاثیرگذاری در طرح تابستانه و سالم سازی دریا، انتخابات ۱۱ اسفند و خدمات سفرهای نوروزی دارد، در واقع امنیت استان مرهون زحمات شبانه روزی فراجا است.

وی با اعلام اینکه پلیس با اخلاگران جامعه مقتدرانه برخورد می‌کند، تصریح کرد: یکی از توفیقات پلیس استفاده از امکانات دانش بنیان و تبدیل شدن به پلیس دیجیتال است زیرا نوع تهدیدات در جامعه امروزی متفاوت شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه هر ساله پلیس انتظامی با امکانات محدود استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد یادآور شد: در ایام نوروز سه برابر جمعیت استان؛ مازندران توسط پلیس مدیریت می‌شود.

این مسئول با اشاره به روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروز، شب‌های قدر و روز طبیعت از پلیس خواست تا با ایجاد امنیت در حفظ حرمت ماه مبارک رمضان بکوشد، خاطرنشان کرد: مازندران دیار علویان است باید جلوی هنجارشکنان گرفته شود.

حسینی پور کاهش تلفات انسانی ناشی از تصادفات را اقدام با ارزش فراجا دانست و گفت: این آمار باید حفظ شود.

انتهای پیام

نظر شما