شناسهٔ خبر: 65858721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزم دولت تحول و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم است

استاندار یزد: با همت و همدلی در سال ۱۴۰۳، ضمن اجرای طرح‌های تحولی، وضع معیشت مردم را بهبود می‌بخشیم.

صاحب‌خبر -

عزم دولت تحول و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در حاشیه نخستین شورای اداری استان یزد که به صورت ویدئو کنفرانسی با رئیس جمهور برگزار شد گفت: ابر پروژه جدید تقویت ایمان، امید و اعتماد مردم به مسئولان و بدنه‌ی اجرایی دولت است و در این راستا با خدمت بیشتر و حرکت به سوی تحول و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم گام بر می‌داریم.

استاندار یزد به طرح‌های تحولی استان یزد در سال جدید اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائل استان مسئله آب است که امسال انتقال ۲۰ میلیون متر مکعب آب را از فاز اول خط انتقال آب دریا به استان یزد به سامان خواهیم رساند.

فاطمی افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام، واگذاری زمین و مسکن در طرح نهضت ملی مسکن، اقدامات تحولی در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی، توجهبه دانش بنیان‌ها و توجه ویژه به بحث انرژی خورشیدی از دیگر برنامه‌های استان در سال ۱۴۰۳ است.


استاندار یزد خاطرنشان کرد: پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم از اهم کار‌های دولت است و در این زمینه مبنای کار ما پاسخگویی سریع و شفاف به مردم است. پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خواهیم بود و مصوبات سفر‌های شهرستانی خود را نیز به طور جدی در سال جدید دنبال می‌کنیم.


فاطمی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث اقتصادی و معیشت مردم اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ شاهدذ کاهش نرخ تورم بودیم و خوشبختانه با راه اندازی سکو‌های تنظیم بازار و برپایی نمایشگاه بهاره، اتفاقات خوبی به منظور تنظیم بازار رخ داد.


وی گفت: تاکنون ۱۱۰ سکوی تنظیم بازار در استان راه اندازی شده و این طرح را همچنان دنبال خواهیم کرد. در کنار این طرح، نظارت بر بازار، تامین کالا‌های اساسی و تداوم طرح کالابرگ الکترونیک با شیوه‌های بهتر را دنبا خواهیم کرد تا وضع معیشت مردم را بهبود بخشیم.


نشست شورای اداری استان یزد امروز بطور همزمان با دیگر استان‌های کشور و با سخنرانی ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد. در این نشست بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران کل و مدیران بخش‌های مختلف استان یزد حضور داشتند

نظر شما