شناسهٔ خبر: 65854655 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیسی در گردهمایی مدیران و کارگزاران:

مردم باید راضی شوند

رئیسی در گردهمایی مدیران و کارگزاران: رئیس‌جمهور گفت: سرعت در انجام پروژه‌ها و رضایت مردم و خداوند متعال بسیار اهمیت دارد. مردم باید راضی شوند.مردمی‌سازی را آسان کردن حضور عموم مردم در پروژه‌ها باید صورت گیرد و علاوه بر آن باید مردم را تکریم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در  گردهمایی مدیران و کارگزاران  گفت: یکی از اولویت‌های دولت طرح‌های نیمه کاره است. این مسئله جزو اولویت‌های دولت بوده و خواهد بود. هم طرح‌ها را نیمه‌کاره نکنیم و هم طرح‌های نیمه‌کاره از گذشته را به سرانجام برسانیم.

رئیس جمهور با بیان این‌که دشمن نمی‌خواهد، و در عرصه‌های مختلف تلاش می‌کند تا کشور موفق نشود، تاکید کرد: اما به برکت خون شهدا و نفس‌های مقام معظم رهبری، کشور رو به جلو در حال پیشرفت است. پیشرفت‌های بسیاری داشته و بعد از این هم خواهیم داشت.

وی با اشاره به این‌که  باید بدانیم و باید حرکت جهادی و سریع انجام دهیم، خاطر نشان کرد: سرعت در انجام پروژه‌ها و رضایت  مردم و خداوند متعال بسیار اهمیت دارد. مردم باید راضی شوند. برای مردمی‌سازی، آسان کردن حضور عموم مردم در پروژه‌ها باید صورت گیرد و  علاوه بر آن باید مردم را تکریم کرد.

رئیسی گفت: رسیدگی‌های کارشناسی به حدی زمان‌بر است که مانع از تکریم مردم و تسریع در امور شده است. مردم به هر سازمان اداری مراجعه کنند باید احساس کنند کارشان با سرعت و سهولت و حفظ کرامت انسانی انجام می‌شود. این‌ها جزو وظایف مدیران و کارکنان دولتی است.

ادامه دارد

 

انتهای پیام/

نظر شما