شناسهٔ خبر: 65851539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انجام ریزش برداری در ۴۲ مقطع از محور‌ های ایلام

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ریزش برداری ۴۲ مقطع از محور‌های استان با تلاش نیرو‌های راهداری خبر داد.

صاحب‌خبر -
                                                                انجام ریزش برداری در ۴۲ مقطع از محور‌های ایلام
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سید زاهدین چشمه خاور اظهار داشت: با وجود بارش‌های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آنها جریان دارد.
 
وی افزود: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهر‌های استان بارش برف و باران گزارش شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مجموع نیرو‌های راهدار درگیر را ۱۰۳ نفر بیان کرد و یادآور شد: ۴۲ مقطع ریزش برداری با ۷۲ دستگاه ماشین آلات در سطح راه‌های استان انجام شده است.
 
چشمه خاور تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی از راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.
 
وی ادامه داد: مردم می‌توانند در هنگام سفر‌های نوروزی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.
 
استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.
 
سیستم بارشی از اواخر روز گذشته وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا پایان امروز دوشنبه ادامه دارد.

نظر شما