شناسهٔ خبر: 65846994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گلستان ۱۲۰؛ یکشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۳

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درمان کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی کشور رایگان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ دکتر عین اللهی در بازدید از بیمارستان کودکان طالقانی گرگان به دستاورد‌های دولت سیزدهم در زمینه بهداشت و سلامت مردم اشاره کرد و افزود: افزوده شدن ۱۶ هزار تخت بیمارستانی به ویژه در مناطق کم برخوردار و محروم از جمله مهمترین این دستاوردهاست.
وی همچنین از پیشرفت ۱۲ درصدی ساخت بیمارستان جایگزین مرکز درمانی کودکان طالقانی گرگان خبر داد.

///////////////////

بیش از ۶۰۰ هزار نهال برای زراعت چوب در راستای طرح کشوری کاشت یک میلیارد درخت در گلستان کاشته شد.
حمید سلامتی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: گسترش زراعت چوب بخشی از هدف طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور است و علاقمندان می‌توانند تا پایان فروردین برای تامین نهال رایگان از طریق اداره منابع طبیعی اقدام کنند.
او افزود: تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۷۸۰ هزار نهال در استان کشت شد و بیش از یک میلیون نهال نیز برای منابع طبیعی در نظر گرفته شده است.

///////////////////

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری گنبدکاووس از تمهیدات ویژه در نظر گرفته شده برای مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
مریم آق آتابای گفت: گنبدکاووس این روز‌ها مقصد مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است و مسافران از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر بازدید می‌کنند.
وی افزود: مراسم جشن ملی نوروزگاه هر شب بعداز افطار در محوطه برج قابوس گنبدکاووس برگزار می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10937307"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4189795/10937307?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما