شناسهٔ خبر: 65839837 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از ۱۲ فروردین ۱۴۰۳

برقراری پرواز‌های مسیر اصفهان از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت

مدیر کل فرودگاه گیلان گفت: پرواز‌های مسیر رشت - اصفهان از ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ برقرار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

برقراری پرواز‌های مسیر اصفهان از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سید محسن میرحسینی گفت: با درخواست مردم ، پرواز از فرودگاه رشت به مقصد اصفهان، از ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ از این فرودگاه آغاز خواهد شد و مسافران می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنتی و آژانس‌های معتبر و مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری، بلیط‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

میرحسینی با اشاره به اینکه پرواز مسیر اصفهان توسط شرکت هواپیمایی آسمان در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود، افزود: پرواز مسیر اصفهان در سال‌های قبل هم با همکاری برخی شرکت‌های هواپیمایی از فرودگاه سردار جنگل انجام می‌شد که به دلیل محدودیت‌های عملیاتی این شرکت‌ها، برای مدتی دچار وقفه شد.

مدیر کل فرودگاه گیلان افزود: علاوه بر پرواز مسیر اصفهان، شرکت هواپیمایی آسمان پرواز‌های مسیر مشهد را هم در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه از ابتدای سال ۱۴۰۳ برقرار کرده است. 

سید محسن میرحسینی افزود: شرکت هواپیمایی ایران ایر هم از ۱۲ فروردین سال جدید پرواز‌های رشت - تهران را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هر هفته برقرار کرده است.

وی با بیان اینکه در ایام عید نوروز هم در مسیر‌های رشت - مشهد و رشت - استانبول پرواز‌های فوق العاده‌ای از این فرودگاه برقرار شده است، اضافه کرد: در حال حاضر از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، اصفهان، مشهد مقدس و نجف اشرف پرواز انجام می‌شود.

نظر شما