شناسهٔ خبر: 65839518 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترافیک جاده چالوس سنگین است

تهران- ایرنا- رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: مسیر آزادراه تهران و شمال و محور چالوس با بار ترافیکی سنگین مواجه است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احمد شیرانی صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور اعلام کرد که ترافیک در مسیر آزادراه تهران – شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸و تونل البرز سنگین است.

وی همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه‌بیشه و محدوده‌های هریجان، مجلار و میانک را سنگین و حرکت خودروها را آهسته اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعاتی و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد در باقی محورهای شمالی از جمله جاده هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت عادی و روان است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، گلستان، بوشهر، فارس و مازندران هستیم و طی روزهای پیش رو نیز سامانه‌های بارشی به خصوص در نوار شمالی کشور تداوم خواهند داشت.

وی همچنین بر رعایت نکات ایمنی برای رانندگی در مسیرهای شمالی و باران خیز کشور تاکید کرد و از مسافران خواست تا برای گرفتار نشدن در موج دوم سفر، برنامه‌ریزی مناسبی برای بازگشت داشته باشند.

نظر شما