شناسهٔ خبر: 65838267 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بررسی دستورالعمل اجاره دهی زمین به مهاجرین بازگشته افغانستان

جلسه کمیته نهایی سازی طرزالعمل اجاردهی زمین و انتقال ملکیت به عودت کنند گان اجباری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

جلسه کمیته نهایی سازی طرزالعمل اجاردهی زمین و نتقال ملکیت به عودت کنندگان اجباری تحت اثر کمیسون عالی رسیدگی به مشکلات عودت کنندگان اجباری برگزار شد.

این جلسه به سرپرستی مولوی عطاءالله عمری سرپرست وزارت زراعت آبیاری ومالداری به منظور نهایی سازی طرزالعمل اجاره دهی و انتقال ملیکت به عودت کنندگان اجباری در وزارت زراعت برگزار شد.

دفتر مطبوعاتی وزارت زراعت آبیاری و مالدرای با نشر این خبر نگاشته است:‌ در جلسه ای که نمایندگان وزارت های مالیه، مهاجرین، عودت‌ کنندگان و اداره امور اعضای ان میباشند؛ در رابطه به نهایی سازی طرزالعمل کاری کمیته اجارده‌دهی زمین و انتقال ملکیت به عودت کنندگان اجباری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این جلسه اعضای جلسه نظریات خویش را پیرامون چگونگی انتقال و تصفیه زمین ارایه نموده و خواستار تطبیق آن شدند.

مولوی عطاءالله عمری، سرپرست وزارت زراعت، آبیاری و مالداری در این جلسه پیرامون مسئولیت‌های کاری کمیته اجاردهی زمین و انتقال ملکیت به عودت کنندگان صحبت نموده نظریات خویش را جهت بهبود طرزالعمل و چگونگی انتقال ملکیت به مهاجرین با مسوولان تهیه طرزالعمل بیان کرده و خواستار تسریع این روند شد.

کمیته انتقال ملکیت و یا اجاره دهی زمین تحت اثر کمیسون عالی رسیدگی به مشکلات مهاجرین مطابق به حکم رئیس طالبان ایجاد و تلاش‌هایش را جهت رسیدگی به امور مهاجرین بازگشت کننده اجباری از پاکستان و سایر کشور های انجام می‌دهد.

نظر شما