شناسهٔ خبر: 65830118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

جزخوانی قرآن کریم در ۶۰ مسجد و امامزاده زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راستای ترویج معارف قرآنی؛ جزخوانی قرآن کریم در ۶۰ باب از مساجد استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: از ابتدای ماه رمضان برنامه‌های قرآنی با همکاری چند ارگان فرهنگی در حال اجرا و مهم‌ترین آن طرح مسطور است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شده است، افزود: در قالب این طرح هر روز یک سوال قرآنی طرح می‌شود که مخاطبان با پاسخ دادن به آن علاوه بر دریافت جوایز ارزنده اطلاعات قرآنی خود را ارزیابی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری محافل قرآنی و جزخوانی قرآن کریم با همکاری اوقاف و امور خیریه خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال این مراسم در ۶۰ بقعه و مسجد استان در حال برگزاری است.

احمدی با اشاره به اینکه این محافل قرآنی در زمان مشخصی با حضور عموم مردم برگزار می‌شود، اضافه کرد: بیشتر این محافل قبل از اذان مغرب برگزار می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های قرآنی در شب‌های قدر خبر داد و تصریح کرد: در این شب‌ها نیز مراسم شب‌های احیا با قرائت دعای جوشن کبیر برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضور مبلغان در مساجد برای پاسخگویی به احکام و ارائه مشاوره‌های مذهبی خبر داد و گفت: استقرار مبلغان در مساجد از ابتدای ماه رمضان انجام شده است و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما