شناسهٔ خبر: 65823006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت مردم در جهش تولید، آمریکا را خلع سلاح می‌کند

امام جمعه مشهد گفت: مشارکت مردم در جهش تولید، آمریکا را خلع سلاح می‌کند.

صاحب‌خبر -
مشارکت مردم در جهش تولید، آمریکا را خلع سلاح می‌کند
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در نخستین نمازجمعه سال ۱۴۰۳ که مصادف با یازدهم ماه مبارک رمضان ایراد شد، با اشاره به سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: مردم که وارد عرصه و فعالیت‌های اقتصادی بشوند، تولید را به دست بگیرند و نقدینگی آنان به جای طلا و ارز در عرصه تولید وارد شود، عملیات مردمی وجود دارد و آمریکا نیز خلع سلاح می‌شود.
 
آیت الله علم الهدی افزود: این که در اول هر سال با رهنمود‌های ولایی رهبر معظم انقلاب، مسیر حرکت برای مدیران کشور و تکلیف برای مردم مشخص می‌شود، باعث آرامش آنها می‌شود و این آرامش در ابتدای هر سال از نعمت‌های خاص پروردگار است که به برکت حاکمیت ولایت الهی در کشور ما به وجود می‌آید.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تلخی‌هایی داشتیم که رهبری فرمودند تلخ‌ترینش برای ما، فجایع سوء و جریان‌هایی بود که صهیونیست‌های جنایتکار در غزه برای برادران و خواهران مسلمان ما به وجود آوردند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جریان غزه جزء تلخ‌ترین مسائل ما در سال گذشته بود.
 
جنایت در غزه، آمریکا را بی‌آبروتر کرد
 
آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: جنایت در غزه آمریکا را بی‌آبروتر کرد، امروز هیچ کس روی هژمونی آمریکا به‌عنوان یک استکبار جهانی و یک قدرت دارای برترین تسلیحات نظامی، حساب نمی‌کند؛ چون دیدند مقاومت، آبروی آمریکا را برد، یمنی‌ها ناو آمریکایی را آتش زدند و آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند.
 
امام جمعه مشهد با بیان اینکه امام بزرگوار ما سی و چند سال پیش به ما فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و فرموده امام را امروز با چشم خودمان دیدیم، تصریح کرد:، اما متأسفانه برخی روی مسئله «تحریم اقتصادی» حساب می‌کنند و در کشور ما نیز عده‌ای کوتاه فکر زمزمه‌اش را تکرار می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: امروز در کشور از نتایج و آثار تحریم اقتصادی آمریکا مصیبت و مشکلی را حس نمی‌کنیم، اما برای این که آمریکا از این اسلحه نیز خلع سلاح شود و دنیا بفهمد آمریکا قدرت تحریم اقتصادی نیز ندارد، رهبر معظم انقلاب شعار سال را «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام کردند.
 
بازار دنیا، مقصد تولیدات کشاورزی ایران
 
عضو مجلس خبرگان رهبری، آوردن مردم به عرصه تحولات را معجزه امام راحل توصیف کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفتند مردم را به عرصه تولید بیاورند، تولید منحصر به صنعت و فناوری نیست، با امکانات موجود در کشور در حوزه کشاورزی، دنیا به بازار محصولات ما تبدیل می‌شود و می‌توانیم این تولیدات را به همه جای دنیا صادر کنیم.

نظر شما