شناسهٔ خبر: 65821626 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همه با هم برای تحقق شعار سال

خطیب جمعه اراک: با کمک و مشارکت مردم و کار و تلاش جهادی در کشور باید برای تحقق شعار سال تلاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در خطبه‌های اولین نماز جمعه مرکز استان در سال جدید اسم گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم را یادآور شد و گفت: رونق و جهش تولید چاره حل مشکلات و راه و مسیر پیشرفت کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: با جهش تولید و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات متنوع می‌توان با حضور پرقدرت در بازار‌های جهانی ضمن ارتقاء صادرات غیرنفتی و خلق ثروت برای کشور توسعه اقتصادی را رقم زد و مشکلات معیشتی را به حداقل رساند.

او قسمتی از این مسئولیت سنگین بر عهده مجلس، دولت، قوه قضاییه، نیروهای مسلح و بانک‌ها دانست و گفت: در مجموع همه در راستای تحقق شعار سال دخیل هستند.

خطیب جمعه اراک با تشریح ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تولیدی در بخش‌های مختلف و متنوع صنعتی، کشاورزی و معدنی در کشور و استان پرداخت و ادامه داد: با همکاری، مشارکت، تعامل، کار و تلاش بی‌وقفه مردم و قوای سه گانه، سازمان‌ها، نهادها و شزرت‌های دولتی و خصوصی با نقش آفرینی وسیع مردمی می‎توان با همین ظرفیت‌های موجود ایران را به قطب اقتصادی تبدیل کرد.

امام جمعه اراک در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز جمعه فرصت ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی از ماه نزول قرآن را هم یادآور شد و همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن را فرصت ارزشمند احسان و نیکوکاری و کمک به هم نوعان و نیازمندان عنوان کرد.

<div id="video-display-embed-code_10931989"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4188276/10931989?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما