شناسهٔ خبر: 65815430 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پیروزی یک نیمه ای ایران مقابل ترکمنستان با مصدومیت سردار

در مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه اول مقابل ترکمنستان به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس،  تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین مسابقه سال 1403 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ترکمنستان رفت که نیمه اول مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران به پایان رسید.
تیم ملی در این مرحله در گروه E مسابقات با تیم های ازبکستان، هنگ کنگ  و ترکمنستان همگروه است. 
داور:  یوسوکه آراکی ( ژاپن)
کمک داوران: جون میهارا و کوتا واتنبه( ژاپن)
کارت زرد:-
کارت قرمز:-
گل: محمدحسین کنعانی زادگان( دقیقه 10) سردار آزمون( دقیقه 12) 
ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی زادگان، امین حزباوی، صالح حردانی،میلاد محمدی،سعید عزت الهی، سامان قدوس، علی قلی زاده، مهدی طارمی، محمد محبی و سردار آزمون( از دقیقه 1+45 امید نورافکن) 
سرمربی: امیر قلعه نویی
ترکیب تیم ترکمنستان: رستم آهالیف، وفا جمعه‌یف، قاضی‌مراد آناقلی‌اف، ارسلان آمانوف، میرزا بیک نظروف، یازجیلیچ قربانف، دیدار دوردیف، بریم ممدوف، راوشانگلدی هالمامدوف، بیگ مراد بایوف، تیمور چاریف
سرمربی:اوزاروف مرگن
اتفاقات مهم بازی:
دقیقه 6: شوت علی قلی زاده را دروازه بان ترکمنستان دفع کرد و توپ راهی کرنر شد که نخستین کرنر حاصلی برای ما نداشت. 
دقیقه 9: شوت عزت الهی از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب دروازه بان ترکمنستان راهی کرنر شد این کرنر را قدوس روی دروازه حریف ارسال کرد  و توپ در رفت و برگشت در محوطه جریمه به محمد حسین کنعانی زادگان رسید واو با یک ضربه سر گل اول تیم ملی را به ثمر رساند.
دقیقه 12: پاس دقیق پشت مدافعان به سردار آزمون رسید و او هم با یک ضربه دقیق و فنی گل دوم تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند. 
دقیقه 20: خطای کنعانی زادگان روی بازیکن ترکمنستان یک ضربه کاشته به سود این تیم پشت محوطه جریمه به همراه داشت که ضربه به دیواره دفاعی برخورد کرد. 
دقیقه 31: پاس پشت پای طارمی در محوطه جریمه به سردار آزمون رسید که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 34: ضربه کاشته تیم ملی کشورمان از پشت محوطه جریمه را مهدی طارمی به زیبایی زد که توپ به تیرک افقی دروازه ترکمنستان برخورد کرد. 
دقیقه 39: ارسال حردانی روی سر آزمون فرود آمد که ضربه سر او از بالای دروازه ترکمنستان به بیرون رفت.
دقیقه 42: سردار آزمون برای گرفتن توپ استارت زد که ناگهان دچار مصدومیت جزیی شد و به نظر می رسد ازناحیه همسترینگ پای چپ دچار مصدومیت شد و از سرمربی تیم درخواست تعویض کرد. 
دقیقه 2+45: امیر قلعه نویی به شدت به علی قلی زاده معترض شد ظاهرا از اینکه او توپ را لو داد باعث ناراحتی شدید سرمربی تیم ملی شد.

نظر شما