شناسهٔ خبر: 65813665 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جوان تازه‌وارد فیکس شد

اعلام ترکیب تیم ملی با یک شگفتی!

ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی به مصاف ترکمنستان می‌رود که این اولین بازی شاگردان امیر قلعه‌نویی بعد از جام ملت‌های آسیا خواهد بود و آنها در ورزشگاه آزادی میزبان حریف سبزپوش هستند.

با این حال در این دیدار هم علیرضا بیرانوند در درون دروازه قرار خواهد داشت و از قفس توری تیم ملی محافظت خواهد کرد تا قلعه‌نویی اعتماد خود را به گلر شماره یک ایران نشان داده باشد.

مرکز خط دفاعی با یک شگفتی همراه است و امین حزباوی، لژیونر تیم السد در این پست همراه با حسین کنعانی زوج دفاع مرکزی را تشکیل می‌دهد.

صالح حردانی و میلاد محمدی مدافعان کناری تیم ملی هستند که در این بازی جانشین رامین رضاییان و احسان حاج‌صفی شدند.

خط هافبک تیم ملی با حضور سعید عزت اللهی در پست هافبک دفاعی تشکیل شده و قلعه‌نویی بار دیگر اعتماد خود را به این بازیکن نشان داده است.

کمی جلوتر از او سامان قدوس بازی می‌کند و جناحین تیم ملی با علی قلی‌زاده و محمد محبی سریع و تکنیکی خواهد بود.  قلی‌زاده برای اولین بار بعد از مصدومیت بازی خواهد کرد و همه در انتظار نمایش این ستاره خواهند بود.

خط حمله تیم ملی با زوج کلاسیک تیم ملی، آزمون و طارمی، آماده گلزنی است. آنها که احتمالا فصل آینده رقابت باشگاهی را در ایتالیا خواهند داشت، مهم‌ترین بازیکنان تهاجمی تیم ملی نیز محسوب می‌شوند.

ایرانترکیب تیم ملی به این شرح است:

علیرضا بیرانوند، محمد امین حزباوی، حسین کنعانی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون

نظر شما