شناسهٔ خبر: 65805538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح اطعام محرومین ویژه ماه رمضان در سراوان

فرماندار سراوان از اجرای طرح اطعام محرومین ویژه ماه رمضان در این شهرستان خبر داد و از آشپزخانه تهیه غذای گرم کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

 سعید تجلیلی در بازدید از آشپزخانه تهیه غذای گرم ویژه افطاری محرومین کمیته امداد خمینی (ره) که با حضور امام‌جمعه سراوان، معاون سیاسی فرماندار و رئیس کمیته امداد انجام شد، بیان کرد: طرح اطعام محرومین ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان سراوان به همت کمیته امداد در حال اجراست.

وی افزود: کمیته امداد به دنبال مردمی‌شدن این حرکت است تا نیکوکاران وارد عرصه شوند و امداد نیز از طریق مراکزی همچون مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و... نیازمندان به‌ویژه مناطق محروم و حاشیه‌ای را شناسایی و به آنها کمک کند.

فرماندار سراوان با بیان اینکه در این طرح نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری کمیته امداد، مؤسسات خیریه، مساجد و پایگاه‌های بسیج شناسایی می‌شوند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون چندین پرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شده است.

همچنین در حاشیه این بازدید شهرام رئیسی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در خصوص نحوه فعالیت آشپزخانه‌ها، اظهار کرد: کمیته امداد همچون سنوات گذشته و با همکاری مجتمع فرهنگی تفریحی گردشگری حاج یاسین ملک‌زاده در شهرستان طرح اطعام نیازمندان محرومین را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های این نهاد هم‌زمان با ماه رمضان، افزود: کمیته امداد، راه‌های مشارکت مردمی در طرح اطعام نیازمندان را اعلام کرده و نیکوکاران می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود در این راستا ما را یاری نمایند.

نظر شما