شناسهٔ خبر: 65801269 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری آیین سال نو در گلزار شهدای بوشهر

مسئولان و مردم امروز در اولین دقایق آغاز سال نو با حضور در گلزار شهدای بوشهر یاد ایثار و فداکاری شهدای والامقام را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین اظهار داشت: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار بوشهر سال جدید خود را با عرشیان، شهدا و خانواده معظم آنان آغاز کردند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: این مراسم سعادت ارزشمندی برای همه شرکت‌کنندگان به شمار می رود که سال جدید را با شهدا آغاز می کنند.

امام جمعه بوشهر افزود: حمله صهیونیست جهانی به غزه قهرمان و هجمه پیچیده اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی توسط دشمنان ایران اسلامی با حمایت‌های استکبار جهانی در سال ۱۴۰۲ رقم خورد که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری مردم، جمهوری اسلامی مقتدرتر در عرصه‌های مختلف از جمله حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات برای صیانت و حفاظت از انقلاب و نظام اسلامی خود را نشان داد.

اجرای دعای تحویل سال، تواشیح و گستردن سفره هفت سین در کنار مزار شهدا از جمله برنامه‌های تحویل سال در گلزار شهدای بوشهر بود.
 
همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امروز در آغازین لحظات سال تحویل با حضور در منزل دو خانواده ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، آتش نشانی بوشهر و شیرخوارگان تحت پوشش بهزیستی ضمن تبریک سال نو برای آنها سالی پر خیر و برکت آرزو کرد.
<div id="video-display-embed-code_10926828"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4187074/10926828?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما