شناسهٔ خبر: 65797321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله صفایی بوشهری:

امام جمعه بوشهر حلول سال نو را به مردم استان بوشهر تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی حلول سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه ضیافت الهی را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ آیت الله صفایی بوشهری گفت: حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دسیسه‌های دشمن علیه نظام و انقلاب را خنثی کرد.
وی افزود: دشمن به دنبال این بود که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور کمرنگی داشته باشند و میزان مشارکت در انتخابات ۱۱ اسفند نیز زیر ۲۰درصد باشد.

آیت الله صفایی بوشهری اظهار داشت: این درحالی است که مردم ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار بوشهر با هدایت‌های مقام معظم رهبری حضوری حماسی در عرصه‌های حمایت از نظام اسلامی آفریدند.

امام جمعه بوشهر افزود: نکته مهم اینجاست که مردم رسالت خود را به خوبی انجام دادند می‌طلبد مسوولان نیز در عرصه‌های خدمت بیشتر بکوشند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: سالی که گذشت برای ایران و جهان اسلام ویژه بود طوری که اتفاقات غزه دل‌ها را بدرد آورد ولی مقاومت مردم، شکوهی از عظمت اسلام را نشان داد.

<div id="video-display-embed-code_10925281"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4186788/10925281?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما