شناسهٔ خبر: 65794276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ریزش سنگ در جاده یاسوج-شیراز و تلاش راهداران برای بازگشایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه‌ و بویراحمد از انجام عملیات ریزش برداری در محور یاسوج - شیراز خبر داد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه‌ و بویراحمد از انجام عملیات ریزش برداری در محور یاسوج - شیراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حمیدرضا پیمانجو گفت: بارش های امروز عمدتاً بارش شدید باران بوده است. 

پیمانجو با اشاره به اینکه رانش و ریزش در معابر برون شهری به صورت مقطعی در همه محورها گزارش شده است افزود: با تلاش راهداران کهکیلویه و بویراحمد، در طول ۶ هزار کیلومتر مسیر تاکنون در استان معابر بدون انسداد بوده است.

وی یادآور شد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و استان‌ها، اولویت عملیات راهداری به ترتیب راههای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی است و از تلاشی فروگذار نخواهیم شد. 

حمیدرضا پیمانجو اظهار داشت: ۲۱ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح استان داریم که هم اکنون در حال بازگشایی معابر برون شهری هستند. 

وی حجم ریزش را در محور یاسوج شیراز عظیم اعلام و خاطر نشان کرد: با حضور عوامل راهداری و دیگر دستگاه‌ها در راهدارخانه مله شور و جانفشانی همکاران, جای هیچ نگرانی برای کاربران جاده ای نیست.

هموطنان عزیز در صورت هرگونه عارضه جاده ای، با سامانه گویای ۱۴۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام 

نظر شما