شناسهٔ خبر: 65794109 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

ساوه از گذرگاه گردشگری به مقصدی برای گردشگران و مسافران تبدیل شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: این شهرستان از گذرگاه گردشگری به مقصدی برای گردشگران و مسافران تبدیل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، اصغر مظفری از برگزاری کمیته اطلاع رسانی تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی خدمات سفر خبر داد و بیان داشت : این کمیته در روز دوشنبه مورخ 28اسفند ماه سال جاری در محل اداره ارشاد با حضور اصحاب فرهنگ و رسانه وخبر تشکیل شد.

سرپرست اداره ارشاد ساوه ضمن عرض تبریک سال نو اظهار داشت: ساوه باید از گذرگاه گردشگری به مقصد گردشگران و مسافران تبدیل شود.

مظفری تصریح کرد:در نظر گرفتن مدیریت زمان، تکریم مسافران، اشاعه فرهنگ شهرستان و جلب رضایت مسافران و گردشگران با برطرف کردن نیازهای فرهنگی، اجتماعی و گردشگری یک اصل و ضرورت است.

وی بیان کرد: شهرستان ساوه با داشتن قدمت فراوان آثار تاریخی و بناهای معماری اصیل ایرانی باید زیرساخت های لازم گردشگری در این شهرستان فراهم شود.


مظفری تاکید کرد: هماهنگی بین بخشی برای ارایه خدمات رفاهی و خدماتی موردنیاز به گردشگران در سطح کشور بسیار مطلوب و منطقی است و این امر موجب رضایتمندی گردشگران نوروزی در نقاط مختلف کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت ها باید جهت گیری فرهنگی به خود بگیرد تاکید کرد: باید ساوه به طور جامع و در عرصه های مختلف به گردشگران معرفی شود و تمامی فعالیت ها پیوست فرهنگی داشته باشد.

در این جلسه اصحاب فرهنگ و هنر و خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختندو مواردی از جمله آماده سازی پارک ها و مراکز تفریحی ،پارک ارائه خدمات به مسافران، استقبال از مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر، معرفی مراکز تاریخی، گردشگری وبازدید از  روستاهای تاریخی, پیشنهاد شد.


گفتنی است،مقرر شد سینمای اداره ارشاد ساوه در تعطیلات نوروزی قبل و بعد از افطار اکران فیلم داشته باشد.

نظر شما