شناسهٔ خبر: 65786455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هشدار سیل در لرستان

دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل برای مقابله با چالش های احتمالی سیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دستگاه های اجرایی در آماده باش کامل برای مقابله با چالش های احتمالی سیل است.

با تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان کوهدشت و در پی هشدار سطح قرمز بارندگی در مناطقی از لرستان، گردنه پای آستان کوهدشت تا اطلاع ثانوی مسدود شد و مسیر جایگزین از محور کوهنانی به کارخانه گچ انجام می می شود.

فرماندار الیگودرز اعلام کرد: مدیران الیگودرز تا خروج سامانه بارشی از استان، ممنوع الخروج و با تمام توان و امکانات دستگاه مربوطه برای خدمت رسان‌ در آماده باش کامل هستند.

روستای بلین کمپ گنجعلی کوهدشت به علت رانشی بودن زمین منطقه تخلیه شد.

فرمانده سپاه ناحیه الشتر اعلام کرد: تمام امکانات سپاه شهرستان از قبیل گروه‌های جهادی، نیروی انسانی و پایگاه‌های بسیج آماده ارائه خدمات به مردم شهرستان در چند روز آینده هستند.

با آغاز بارندگی در شهرستان پلدختر و معمولان از ساعتی پیش، هواشناسی برای پلدختر و معمولان وضعیت قرمز اعلام کرد و از احتمال بارش ۲۰۰ میلیمتری باران در مناطق جنوبی این شهرستان خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اعلام کرد: پایش دبی رودخانه‌های استان انجام شده است و سدهای لرستان ظرفیت خالی برای مهار سیل‌های احتمالی را دارد.

امروز سامانه بارشی در نیمه غربی کشور، مرکز کشور، دامنه‌های البرز شرقی، سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور سبب بارش باران و باد شدید موقت خواهد شد.

بیشینه بارش‌های امروز در استان‌ های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه‌، کردستان، چهارمحال‌و‌ بختیاری و کهگیلویه‌و بویراحمد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما