شناسهٔ خبر: 65780196 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

یاوه‌سرایی سعودی‌ها علیه مقاومت غزه+فیلم

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی مطالعات خلیج فارس ویدئویی از یاوه‌سرایی سعودی‌ها علیه مقاومت غزه را منتشر کرد که حتی تعجب کارشناس صهیونیست را نیز برانگیخت!

این کانال در توضیحات ویدئو فوق نوشت:

درحالی که شهروندان عادی عربستان نمی‌توانند دیدگاه خود را در حمایت از غزه و مردم آن، حتی با یک توییت ساده بیان کنند، از آن سو، توهین و حمله به مقاومت کاملاً آزاد و بلکه رهاست!

در همین راستا، مقاله‌ای پر از توهین و یاوه‌گویی، از «محمد الساعد» نویسنده سعودی در روزنامه «عکاظ» چاپ جده، که در آن به‌شدت به مقاومت غزه و به ویژه «یحیی سنوار» و حامیان آن‌ها حمله می‌کند، رسانه‌های عبری را به وجد آورده است.

تا جایی که تعجب این تحلیلگر صهیونیست کانال ۱۲ از این همه جسارت نویسنده سعودی را نیز برانگیخته، و آن را بی‌سابقه دانسته است!

او با خواندن بخش‌هایی از این مقاله، می‌گوید این نشان می‌دهد اگرچه هزینه عادی‌سازی خیلی بالا رفته اما، سعودی‌ها مصمم به پیمودن این مسیر، پس از فروکش طوفان هستند.

نویسنده سعودی در بخش‌هایی از این یادداشت ( به تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۴) می‌گوید با پایان جنگ در روزهای آینده، مبارزان کافه‌ای، سر بازی قمار و قلیان خود...و خبرنگارانی که با داد و فریاد و ناله و زاری، از غزه گزارش می‌دادند، به ویلاهای خود باز خواهند گشت.

شعارهای پر پژواک، احساسات دروغین و سرودهای حماسی فروکش خواهد کرد.

رهبران حماس اعلام پیروزی می‌کنند، اما این یک پیروزی واهی و خیالی است؛ چرا که در قاموس اخوان‌المسلمین و محور [مقاومت]، شکست یک پیروزی است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما