شناسهٔ خبر: 65777408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایستادگی مردم غزه بیانگر توانمندی بالای «مقاومت» است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: ایستادگی مردم غزه در مدت نزدیک به شش ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی، بیانگر قدرت و توانمندی بالای مقاومت است.

صاحب‌خبر -

**** ایستادگی مردم غزه بیانگر توانمندی بالای «مقاومت» است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر دفاع سوریه که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیئت همراه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح، با سرلشکر باقری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، روند تحولات منطقه به‌ویژه روند جنگ در غزه و همچنین روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف ادامه جنایات صهیونیست‌ها و سکوت برخی دولت‌ها در قبال آن را محکوم کردند و حملات این رژیم به مردم مظلوم فلسطین و حملات هوایی به لبنان و سوریه را نشانه ناکامی در دستیابی به اهداف نامشروع و فرافکنی آن ارزیابی و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تأکید کردند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در این دیدار با اشاره به اینکه حماسه بزرگی به دست مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین در ماه اکتبر در غزه رقم خورد، اظهار داشت: ضرورت دارد که تبادل نظر و رفت‌وآمد‌های بیشتری با هم داشته باشیم.

سرلشکر باقری افزود: ایستادگی مردم غزه در مدت نزدیک به شش ماه زیر شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی بیانگر میزان قدرت و توانمندی بالای «مقاومت» است و جنایات ضدبشری این رژیم باعث بی‌حیثیت شدن حامیان آن نیز شد.

بررسی روند پیشرفت روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار جزئیات آن بررسی شد و دو طرف از این روند اظهار رضایت کردند.

سپهبد علی محمود عباس هم در این دیدار عنوان کرد: سال گذشته پیشرفت‌های زیادی در روابط بین دو نیروی مسلح اتفاق افتاد و بسیاری از امور را با همدلی و همفکری یکدیگر پیش بردیم. امیدواریم امسال هم پیشرفت بسیار زیادی در همه امور داشته باشیم.

وزیر دفاع سوریه با بیان اینکه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی جهان تغییر کرد، گفت: ضرورت دارد که این رفت‌وآمد‌ها بیشتر باشد و نیرو‌های مسلح ایران و سوریه به‌عنوان محور مقاومت روابط بیشتری با یکدیگر در تمام امور داشته باشند.

نظر شما