شناسهٔ خبر: 65774635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام خبر داد

ثبت ۲۷ هزار درخواست کارت ملی هوشمند در استان ایلام

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: در استان ایلام از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد ۲۷هزار درخواست کارت ملی هوشمند ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

نجم الدین خسروی مدیرکل ثبت احوال استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، تعداد ۶ هزار و ۴۷۷ مورد ولادت در استان ایلام به ثبت رسیده است، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار و ۳۵۴واقعه تولد پسر و سه هزار و ۱۲۳ واقعه تولد دختر بوده است.

وی افزود: تعداد ولادت‌های شهری از این مقدار چهار هزار و ۵۶۷ مورد و ولادت‌های روستایی یک هزار و ۹۱٠ واقعه بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان ایلام ادامه داد: به طور میانگین ماهانه تعداد ۵۸۸ مورد و شبانه روز حدود ۲٠ مورد ولادت به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین از این میزان ولادت تعداد ۳۱۳مورد چند قلو زایی شامل ۱۵۲ مورد دو قلو و سه مورد سه قلو زایی ثبت شده است.

خسروی عنوان کرد: در مدت یاد شده تعداد ۲هزار و ۳۹۳ واقعه فوت در استان ایلام رخ داده که از این میزان یک‌هزار و ۶٠۸ مورد شهری و ۷۸۵ مورد روستایی بوده است.

وی به آمار ازدواج در استان ایلام نیز در این مدت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد ۳هزار و ۴۵۹ واقعه ازدواج شامل ۲هزار و ۸۱۳مورد شهری و ۶۴۶ مورد روستایی به ثبت رسیده که بطور میانگین در هر ماه تعداد ۳۱۴ و در شبانه روز ۱۱ مورد ازدواج انجام گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام تصریح کرد: در این مدت در استان ایلام تعداد ۳۵ هزار جلد شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

خسروی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات اداره کل ثبت احوال استان ایلام در سال جاری ثبت درخواست ۲۷هزار قطعه کارت هوشمند ملی انجام شده است.

وی مطرح کرد: در ۱۱ ماه ابتدای سال جاری تعداد ۱۹هزار کارت هوشمند ملی تحویل متقاضیان داده شده است.

نظر شما