شناسهٔ خبر: 65765348 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درویش: اگر برای پرسپولیسی دسیسه‌ نکند قهرمان می‌شویم / با هیچ بازیکنی مذاکره نداشتیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط خوب نیست، اگر با این تیم، بازیکنان و کمک کادر فنی بیش از این دسیسه‌ای برایمان ایجاد نکنند، باز هم قهرمان خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یکشنبه شب بعد از برتری ۲ بر صفر این تیم مقابل پیکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و شاید اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، پنج، شش گل می‌زدیم. تیم به شرایط آرمانی خود برگشته و هواداران حتما قبول کردند که اگر صبر کنند، تیم شرایط خوبی خواهد داشت و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی یادآور شد: خدا را شکر پرسپولیس کم کم به شرایط آرمانی برمی‌گردد و هواداران حتما قبول می‌کنند، اگر صبر کردند، دیدند که تیم شرایط خوبی خواهد داشت.

درویش درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم در پایان فصل گفت: تا به امروز مذاکره‌ای نداشته‌ایم. به صورت ضمنی به بازیکنان اعلام کرده‌ایم که پس از تعطیلات مذاکره می‌کنیم. تا الان درگیر گرفتن بازیکن، باز کردن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، تامین منابع مالی بودیم، فرصت برای انجام مذاکرات نبود و همه بازیکنان یقین بدانند که اینجا خانه آن‌ها است و سال بعد هم در خدمتشان هستیم. پس از تعطیلات مذاکرات را شروع خواهیم کرد. ضمن اینکه باید ببینیم تکلیف مالکیت باشگاه و بودجه چه خواهد شد.

وی در رابطه با اظهارات اسبقیان معاون وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری پرسپولیس به بانک غیر دولتی اظهار داشت: ما هم این صحبت‌ها را شنیده‌ایم ولی عملیاتی نشده است. قبلا اعلام شده بود که پرسولیس با وزارت رفاه به تفاهم رسیده است اما اولین تیم پرسپولیس خواهد بود تا مشکل مجوز حرفه‌ایش برطرف شود و بدون فاصله هم کارهای استقلال انجام می‌شود.

وی در رابطه با سالی که به باشگاه پرسپولیس گذشت یادآور شد: پرسپولیس سختی و چالش‌های خودش را دارد. این باشگاه بدهی‌های زیادی حتی از سال ۱۳۷۵ داشت و باید آن را حل می‌کردیم. در این فوتبال مشخص نیست چه کسی تصمیم می‌گیرد. در دیدار با استقلال بالغ بر ۲۰ دقیقه وقت اضافه بود اما رئیس کمیته داوران می‌گوید گرفتن آن همه وقت اضافه منطقی نیست. شرایط خوب نیست اما باید بدانیم که ما با این تیم، بازیکنان و کمک کادرفنی اگر بیش از این دسیسه‌ای برایمان ایجاد نکنند، باز هم قهرمان خواهیم شد.

درویش در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس پولی بابت حق تبلیغات محیطی گرفته است؟ گفت: من بارها در مصاحبه‌ها گفته‌ام که پولی نمی‌گیریم اما آیا تا الان نتیجه‌ای داشته است؟ این موضوع نشان می‌دهد برای‌ تصمیم گیرندگان هیچ رسانه‌ای اهمیتی ندارد. تا الان چیزی نگرفته‌ایم. گویا بنا نیست که از این جهت پولی به باشگاه‌ها بدهند. بر اساس کدام قانون این تبلیغات محیطی برای منی که ۵۵۰ میلیون تومان به شرکت توسعه اجاره می‌دهم نیست. مگر نگفتند چک تیمی ۵۰ میلیارد برگشت خورده است؟ ما هم سهم داریم و می‌خواهیم بدانیم سهم‌مان چه شد. تبلیغات برای کس دیگری است، نصف بلیت فروشی هم فدراسیون از ما می‌گیرد، هوادار این‌ها را نمی‌داند و انتظار دارد بهترین بازیکنان را بگیریم.

وی افزود: جا دارد از اسپانسرهای‌ باشگاه تشکر کنیم که گره‌گشا بودند. اگر این آب باریکه‌ها نبود تیمی که ۳۰،۴۰ میلیون هوادار دارد، محل درآمدش باید از کجا تأمین می‌شد؟ تیم رقیب هم همین شرایط را دارد. من این حرف‌ها را زدم و همه می‌شنوند ولی کسانی که باید کار انجام دهند، گوش‌شان را گرفته‌اند. باید یا وابسته کارخانه‌های صنعتی باشیم یا به بنگاه‌های تجاری متصل شویم. من نمی‌توانم از حقوق باشگاهم صرف نظر کنم. کسی نمی‌تواند از این آب باریکه که متعلق به من است، بردارد و گزارشی ندهد.

وی ادامه داد: جالب است از یکی از مسئولان پرسیدیم پول تبلیغات چطور تقسیم می‌شود، گفت که بین همه تیم‌ها تقسیم خواهد شد. من ۳۰ بازی در ورزشگاه آزادی و پخش مستقیم برگزار کرده‌ام، با تیمی که فقط ۴ بازی پخش مستقیم داشته است، می‌توانیم یکسان باشیم؟ هر چه بگوییم فقط خودمان را خسته کرده‌ایم مگر اینکه انقلابی در فوتبال ایران رخ دهد.

نظر شما