شناسهٔ خبر: 65760386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش پایگاه های هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تعداد پایگاه‌های ما در نوروز افزایش یافت و ۱۲۸ اکیپ از تیم خدماتی به فعالیت خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، غلامرضا فخاری در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تعداد پایگاه‌های ما در نوروز افزایش یافت، گفت: ۱۲۸ اکیپ از تیم خدماتی به فعالیت خواهند پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: مازندران در ارائه خدمات نوروزی یک رشد ۲۹ درصدی داشت که این استان را به استان پایلوت کشوری مبدل ساخت.

فخاری گفت: آموزش نیز با حضور ۹۰ مربی در کمپ‌های جوان نوروزی ما در دست انجام است و در ۴ شهرستان غرب استان ۴ کارناوال شادی پس از افطار برگزار می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در پایگاه‌های نوروزی مسکن اضطراری دیده شده و استفاده از بالگرد در زمان لازم نیز تمهید شده است.

او افزود: در سال گذشته مازندران با انجام بیش از ۱۷ هزار عملیات حایز رتبه نخست کشور شد.

فخاری تاکید کرد: مازندران با داشتن ۷ محور مواصلاتی و مجاورت با ۶ استان یک استان حادثه‌خیز است که از این لحاظ قابل توجه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: ۸۷ پروژه داوطلبی با ارزش ۱۹ میلیارد ریال در استان انجام شد.

این مسئول ادامه داد: در ۸ منطقه استان کمک هزینه پرداخت هزینه بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج را داشتیم.

فخاری اعلام کرد: در زلزله افغانستان، غزه و سیل سیستان و بلوچستان هلال احمر مازندران نقش ایفا کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه هم‌اکنون ۳۶ پایگاه دائمی در استان داریم که مشغول فعالیت و ارائه خدمات هستند، گفت: احداث پایگاه هلال‌احمر جوارم، بندپی، کلیج سوادکوه شمالی با نام پایگاه امدادونجات مادر و دنگسرک نکا، از جمله پایگاه‌های خیرساز هستند.

این مسئول تصریح کرد: ۱۴۰ میلیارد ریال زمین توسط خیرین به هلال‌احمر اهدا شده است.

فخاری افزود: در خانه هلال حدود ۳۸۹ خانه در استان داریم که یکی از ساختار‌های کارآمد برون سازمانی است که نمود مردمی‌سازی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران، یادآور شد: مرکز جامع توانبخشی قائم‌شهر با ۲۴ بخش تخصصی در فضای ۴۵۰۰ متر در زمینی به وسعت یک هکتار به پیشرفت ۹۰ درصدی رسیده است.

این مسئول گفت: عمده پروژه‌های هلال‌احمر مازندران دارای پیشرفت ۶۰ درصد هستند که بتازگی کلنگ پروژه انبار آمل به زمین زده شده است.

فخاری گفت: ما دست خیرین و مردم را برای حمایت و احداث پروژه‌ها و نیز صرف هزینه در محل نیت آنان در هلال‌احمر مازندران به گرمی می‌فشاریم و این حمایت قطعا کارگشا خواهد بود.

وی اذعان کرد: مازندران دارای ۴ داروخانه هلال‌احمر است که به لحاظ ارائه خدمات حایز رتبه نخست کشور هستیم.

نظر شما