شناسهٔ خبر: 65758179 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رایان گاسلینگ رکورد جهانی گینس را جا به جا کرد

فیلم «مرد پاییز» پای رایان گاسلینگ را به کتاب گینس باز کرد. فیلم «مرد پاییز» پای رایان گاسلینگ را به کتاب گینس باز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل گروه فرهنگ و هنر برنا؛ فیلم رایان گاسلینگ رکورد جهانی گینس را برای تعداد معلق خوردن ماشین شکست.

بدل‌کاری لوگان هالادی باعث شد وی برای اولین‌بار رکورد گینس را بشکند و به همین دلیل در مراسم معرفی و قدردانی از این فیلم وی از همه بدل‌کاران تشکر و ادای احترام کرد.

بر اساس گزارش ورایتی؛ گاسلینگ در مراسم گفت: یک آقایی وجود دارد که مرا با ماشین پرت می‌کند هوا و او لوگان هالادی است. او موفق شده تا در فیلم «مرد پاییز» کاری کند که یک ماشین هشت و نیم بار در هوا معلق بزند که یک رکورد جهانی است.
گاسلینگ در ادامه گفت: تمرکز بر بدل‌کاری چیزی است که «مرد پاییز» را منحصربه‌فرد می‌کند. در هر فیلم دیگری، شما چنین چیزی نمی‌بینید. اما در این فیلم، شما آن را انجام می‌دهید.

وی درباره عدم شناخت از کمکی که بدل‌کاران به سینما می‌کنند و برخی از بهترین لحظات این فیلم و به طور کلی بهترین لحظات فیلم‌هایی را که خیلی دوستشان داریم خلق می‌کنند، هم حرف زد.
گاسلینگ در ادامه از بدل‌کاری و چالش‌های آن گفت: در تمام زندگی‌ام یک بدل‌کار داشته‌ام و پویایی پذیرفته‌شده آن‌ها این است که سر صحنه می‌آیند، همه کارهای جالب را انجام می‌دهند، همه چیزشان را به خطر می‌اندازند و سپس در سایه‌ها ناپدید می‌شوند و همه ما وانمود می‌کنیم که هرگز آنجا نبودند. هر فردی در صحنه فیلمبرداری اعتبار دارد، اما انگار اعتباری شامل آن‌ها نمی‌شود.

وی اضافه کرد: برای ساختن یک «مرد پاییز» به ۸ بازیگر بدل‌کار نیاز بود. زمان‌هایی بود که می‌گفتم باید فیلم بسازیم یا بانک بزنیم؟ هرکس مهارت خاص خود را داشت. شبیه «انتقام جویان» یا چیزی شبیه این بود. در واقع، اگر نگاهی به رزومه‌هایشان بیندازید، احتمالا بسیاری از آن‌ها «انتقام‌جویان» واقعی بودند.

گاسلینگ در پایان اظهار کرد: افتخاری بود که بخشی از این فیلم و کار آن‌ها باشم. از زمانی که کارم را شروع کردم از کار و کمک آن‌ها بهره برده‌ام، بنابراین سعی می‌کنم بخشی از داستان آن‌ها را در این فیلم منعکس کنم.

انتهای پیام/

نظر شما