شناسهٔ خبر: 65757274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه زنجان:

اقدامات دستگاه‌های اجرایی به اطلاع مردم رسانده شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان به رغم تنگناها و مضایق مالی تلاش‌ها و اقدامات مطلوبی برای خدمت رسانی به مردم داشته‌اند و باید آنها را به اطلاع مردم برسانند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علی خاتمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان به فعالیت ها و کارهای یک ساله گذشته دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت: باید ببینیم اقدامات ما طی سال جاری در حد ظرفیت و توان ما بوده یا خیر و اگر در حد ظرفیت ها نبوده است باید آن را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام خاتمی بر ضرورت توجه و رسیدگی به خواسته ها و مشکلات مردم تاکید کرد و ادامه داد: مدیران در دادگاه عدل الهی و نیز دادگاه تاریخ باید پاسخگوی کارهایشان باشند چرا که آیندگان در خصوص فعالیت های آنها قضاوت خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مشارکت ۴۸ درصدی مردم استان در انتخابات اخیر اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ شبکه فارسی زبان علیه انتخابات در ایران تبلیغ کردند ولی نتوانستند به آنچه می خواستند برسند.

حجت‌الاسلام خاتمی به ضرورت انعکاس خدمات و اقدامات انجام شده توسط دستگاههای اجرایی استان تاکید کرد و گفت: کارهای زیادی انجام می شود ولی چنان که باید انعکاس مطلوبی از آنها صورت نمی گیرد.

نظر شما