شناسهٔ خبر: 65755214 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 

نشست صمیمی محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

نشست استاندار با روسای هیئت‌های ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در این نشست گفت: ورزش قزوین با اتفاقی که در لیگ برتر فوتبال افتاد نمود بیشتری در سطح ملی پیدا کرد و صعود شمس آذر به لیگ برتر به جامعه این مفهوم را رساند که ورزش چطور می‌تواند در مسیر توسعه مثبت باشد.

وی افزود: حضور شمس آذر در لیگ برتر ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی دارد و منجر به همگرایی بومی و ملی شده است و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

اعلایی گفت: تعداد المپیکی‌های استان قزوین در این دوره هم افتخار بزرگی برای قزوین به حساب می‌آید و به نسبت جمعیت استان افتخار بسیار بزرگیست.

استاندار اضافه کرد: استان در جامعه داوری و مربیگری هم در سال‌های اخیر شاهد اتفاقات خوبی بوده است که تمامی آنها مطلوب ارزیابی می‌شود و نشان دهنده ظرفیت‌های ورزشکاران استان است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به مدیریت خوب ورزش استان اظهار داشت: برای آماده شدن ورزشگاه سردار آزادگان با نگرانی شدیدی مواجه بودیم و احتمال داشت مسابقات شمس آذر در شهر دیگری برگزار شود ولی با تلاش و همراهی مجموعه مدیریتی استان نه تنها میزبان خوبی در حال انجام است بلکه این ورزشگاه یک گزینه برای برگزاری دیگر رقابت‌های هم لیگ هم به حساب می‌آید.

وی افزود: امیدواریم ورزش استان در سال بعد هم با مدال‌های خوش رنگ المپیکی، توسعه ورزش همگانی و تلاش برای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی همراه شود.

نظر شما