شناسهٔ خبر: 65753485 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

بیانیه وزارت دفاع سوریه پیرامون حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی

یک منبع نظامی سوری گفت که حملات بامداد یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ریف دمشق، باعث زخمی شدن یک سرباز و خسارات مادی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، خبرگزاری «سانا» بامداد یکشنبه به نقل از یک منبع نظامی سوریه گزارش داد: «حدود ساعت ۰۰:۴۲ بامداد، دشمن اسرائیلی از سمت جولان اشغالی، چند نقطه در منطقه جنوب را هدف قرار داد».

این منبع در ارتش سوریه به سانا گفت: «پدافند هوایی ما با موشک‌های متجاوز مقابله و تعدادی را رهگیر کرد. این تجاوز منجر به زخمی شدن یک سرباز و خسارات مادی شد».

ساعتی پیش بود که شبکه «المیادین» گزارش داد که سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه در حال رهگیری موشک‌های شلیک‌شده به ارتفاعات القلمون و اطراف شهرک «القسطل» در ریف دمشق هستند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. 

ارتش سوریه تاکنون بار‌ها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما