شناسهٔ خبر: 65736959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۲بقعه متبرکه ایلام میزبان طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری

ایلام - ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در سطح ۲۲بقعه متبرکه این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام "مرتضی عزیزی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این طرح از ۲۲اسفندماه آغاز و تا ۲۳فرودین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی افزود: اجرای برنامه‌هایی نظیر تحویل سال، جزء خوانی قرآن کریم، اقامه نماز جماعت، ویژه برنامه های شب‌های قدر و افطاری از جمله‌ آیین‌های طرح آرامش بهاری در این استان خواهد بود.

به گفته وی، به منظور پذیرایی از زائران نوروزی ۱۵۰ زائر سرا در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص جهت اسکان زائران و اسکان موقت در این استان تدارک دیده شده است.

وی از اعزام ۱۲مبلغ از قم و بهره گیری از روحانیون بومی استان در این طرح‌ها خبر داد و گفت: اجرای برنامه خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون شامل غرفه های کودک و نوجوان، مشاوره، پاسخگویی به سؤالات شرعی و... نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزاری محافل و جلسات قرآنی تفسیر، ترتیل و جزء خوانی قرآن و... با حضور اساتید و قاریان برجسته، برگزاری ویژه برنامه مراسم تحویل سال نو و پخش زنده پیام مقام معظم رهبری در بقاع متبرکه، برپایی سفره های افطاری ساده در بقاع متبرکه شاخص، غبارروبی و فضاسازی تبلیغاتی و محیطی بقاع را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در نوروز سال آینده عنوان کرد.

نظر شما