شناسهٔ خبر: 65734959 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیندو: آزادی در خرید و فروش کالای اساسی

پیندو یک پلتفرم اینترنتی بسیار بزرگ و معتبر است که با ایجاد بستری مناسب، امکان خرید و فروش کالای اساسی را در اختیار کاربرانش قرار داده است. تنها هدف این مجموعه خرید و فروش کالای نو بوده و به هیچ عنوان محصولات دست دوم در این پلتفرم به فروش نمی‌رسد.

صاحب‌خبر -

در پیندو شما می‌توانید به عنوان یک مشتری ظاهر شوید و از خدمات و کالاهای موجود در این وبسایت استفاده کنید. یا اینکه خریدار باشید و محصولات خود را به فروش برسانید. در هر صورت خرید و فروش کالا بدون واسطه انجام می‌شود. حتی پیندو https://www.pindo.ir/در قبال این خدمات، حق کمیسیونی دریافت نمی‌کند تا هر کالا با قیمت اصلی خود به فروش برسد. درست همانند بازار که هر فروشنده با توجه به نوع کسب و کار خود و بدون پرداخت کارمزد، ترفندهای خاصی را برای فروش محصولاتش به کار می‌برد.

با پیندو مسیر خرید و فروش برای شما آسان‌تر می‌شود و بدون مراجعه به فروشگاه‌های مختلف، در کسری از ثانیه می‌توانید به اجناس کف بازار دسترسی داشته باشید. اما سوالی که در اینجا وجود دارد این است که چرا باید از میان اینهمه فروشگاه اینترنتی معتبر، پیندو را انتخاب کنیم؟

بررسی مزایای پیندو نسبت به سایر فروشگاه‌ها

پیندو: آزادی در خرید و فروش کالای اساسی

پیندو از ابتدای فعالیتش تاکنون سعی بر این داشته است که بهترین شرایط خرید و فروش را برای کاربران خود فراهم کند و همین موضوع نیز باعث شده در بازار رقابتی این روزها حرف اول را بزند. در حال حاضر کاربران زیادی هستند که از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند و رضایت کامل از عملکرد این فروشگاه دارند.

در ادامه با مزایای خرید از این مجموعه بیشتر آشنا می‌شوید:

  • با پیندو یک خرید اقتصادی را تجربه خواهید کرد. زیرا همانطور که گفته شد این مجموعه حاشیه سودی از خریداران و فروشندگان دریافت نمی‌کند و اجناس با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند.
  • پیندو برای تشویق کاربران وقادار خود جوایزی را در غالب کوپن، کد تخفیف و امتیازات در نظر می‌گیرد که می‌توانید پیش از خرید از آن‌ها استفاده کنید. اینکار نه تنها برای مشتریان بلکه برای فروشندگان نیز یک امتیاز عالی است؛ زیرا باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری به سمت فروشگاه کشیده شوند.
  • با پیندو خرید مطمئنی را تجربه خواهید کرد. زیرا تا زمانی که از سمت مشتریان دریافت کالا تایید نشود، مبلغ در حساب پیندو باقی می‌ماند و به فروشنده هیچ هزینه‌ای تعلق نمی‌گیرد. البته خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته از طرف این فروشگاه وجود دارد تا در زمان نیاز راهنمایی‌های لازم را در اختیار مشتریان قرار دهند.
  • نصب اپلیکیشن پیندو روی تمام سیستم‌های هوشمند امکان‌پذیر است و برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios یک نسخه جداگانه در نظر گرفته‌اند. با نصب این اپلیکیشن به تمام صفحات، اخبار و اطلاعات مربوط به کالاهای مختلف دسترسی خواهید داشت.
  • در پیندو امکان مقایسه کالاهای مختلف از جمله کالاهای مربوط به حوزه دیجیتال وجود دارد تا بتوانید یک محصول خوب انتخاب کنید. این مقایسه به شما کمک می‌کند تا با بهترین قیمت کالای دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید.

پیندو چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

پیندو: آزادی در خرید و فروش کالای اساسی

هر کسب و کاری می‌تواند یک فروشگاه در پیندو ثبت کند. زیرا تنوع محصولات در این مجموعه به قدری زیاد است که در هر زمینه‌ای می‌توانید حداقل یک کالا اساسی پیدا کنید. با ورود به صفحه اصلی وبسایت یا اپلیکیشن پیندو، دسته بندی‌های مربوط به تمام خدمات نمایش داده می‌شود که شامل

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

و حتی خدماتی چون باغبانی، ساخت و ساز و ... است. هرکدام از این دسته‌ بندی‌های اصلی نیز به زیرمجموعه‌های کوچکتری تقسیم‌بندی شده‌اند تا کاربران سریع‌تر و راحت‌تر بتوانند به کالای مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

به عنوان مثال کتگوری مربوط به کالای دیجیتال شامل موبایل و تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ، دوربین و حتی کنسول و بازی‌های آنلاین است. کافیست روی هر زیر مجموعه کلیک کنید تا تمام کالاهای موجود برایتان نمایش داده شود. با مراجعه به دسته بندی مربوط به مد و پوشاک نیز خواهید دید که پیندو یک فروشگاه اینترنتی مد و لباس است و تمام پوشاک و حتی اکسسوری‌ها مربوط به کودکان، بانوان و آقایان را موجود دارد و برای هریک از آن‌ها زیردسته‌های جداگانه‌ای در نظر گرفته است. تنها لازم است که بدانید چه می‌خواهید تا تمام آگهی‌های مربوطه نمایش داده شوند.

سخن پایانی

پیندو یک بازار آنلاین برای خرید و فروش امن کالای اساسی نو بدون واسطه است که خدمات مختلفی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. امروزه بسیاری از افراد از این پلتفرم برای راه اندازی کسب و کار خود استفاده می‌کنند. زیرا این پلتفرم همواره در صدد توسعه سطح خدمات خود است ‌و از این جهت به رشد و ارتقا کسب و کارها نیز کمک می‌کند. خریداران نیز از طریق این پلتفرم می‌توانند خرید مطمئن‌تری داشته باشند. زیرا قسمتی از سایت به بلاگ نویسی اختصاص داده شده است. بنابراین می‌توانید قبل از خرید هر کالا به صفحه مربوط به آن‌ها مراجعه کرده و جدیدترین اخبار و اطلاعات را دریافت کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

نظر شما