شناسهٔ خبر: 65723480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی اعلام شد

خبرگزاری صدا و سیما

طلاب جوان علاقه‌مند به شرکت در جشنواره علامه حلی، تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند تا فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

صاحب‌خبر -

فراخوان شانزدهمین جشنواره علامه حلی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طلاب جوان زیر ۳۵ سال حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور (متولدین ۱۳۶۸/۰۱/۰۱ و مابعد آن) تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند برای ثبت نام در جشنواره علامه حلی اقدام کنند.

همچنین، اساتید حوزه‌های علمیه بدون شرط سنی و منوط به داشتن کد استادی در حوزه‌های علمیه برادران در سال جاری یا مجوز تدریس در حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهراء سلام الله علیها در سال جاری، می‌توانند در بخش اساتید این جشنواره شرکت نمایند.

گروه‌های علمی دوازده‌گانه جشنواره به شرح زیر اعلام شده است:

️ تفسیر و علوم قرآنی
️ علوم حدیث و درایه
️ کلام
️ اخلاق و تربیت
️ فقه و حقوق اسلامی
️ فلسفه و منطق
️ اصول فقه
️ تاریخ اسلام
️ ادبیات و زبان‌شناسی
️ سیاسی و اجتماعی
️ اقتصاد و مدیریت
️ علوم تربیتی و روان‌شناسی

همچنین آثار ارسالی طلاب جوان می‌بایست در یکی از قالب‌های «مقاله»، «کتاب»، «تحقیق پایانی سطح دو» و «پایان‌نامه سطح سه حوزه یا کارشناسی ارشد دانشگاهی طلاب» باشد و تحقیق پایانی و پایان‌نامه در بخش اساتید پذیرفته نمی‌شود.

«نقش حوزه‌های علمیه در راهبرد‌های فرهنگ عمومی و دین‌داری جامعه» و «پژوهش و تبلیغ؛ ابزار‌ها و شیوه‌ها» به عنوان موضوعات بخش ویژه جشنواره شانزدهم است و افرادی که در این موضوع آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند از ۵ امتیاز ویژه در ارزیابی آثار و در صورت برگزیده شدن، معادل ۱.۵ برابر جوایز منتخبین بخش عادی جشنواره بهره‌مند خواهند شد.

نظر شما