شناسهٔ خبر: 65722482 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در اولین جمعه ماه مبارک رمضان:

نصب موانع آهنی مقابل ورودی‌های مسجدالاقصی

پلیس رژیم صهیونیستی تعدادی از مسیرهای منتهی به مسجد الاقصی را برای جلوگیری از ورود نمازگزاران با نصب موانع قفس مانند بست.

صاحب‌خبر -

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره نصب موانع آهنی در مسجد الاقصی و تداوم اقداماتش علیه این مسجد هشدار داد.

 

قرآن خواندن مرد میانسال فلسطینی که به او اجازه ورود به مسجدالاقصی ندادند
شبکه خبری قدس با انتشار این تصاویر در کانال تلگرامی خود به نقل از منابع محلی گزارش داد: مرد میانسال فلسطینی پس از مخالفت نظامیان رژیم اشغالگر با عبورش از ایست-بازرسی قلندیا برای ورود به مسجدالاقصی، در گوشه‌ای روی صندلی نشست و شروع به خواندن قرآن کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10910304"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4182808/10910304?width=600&height=350"></script></div>

 

عبور دهها هزار نمازگزار فلسطینی از ایست-بازرسی قلندیا برای ورود به مسجدالاقصی
شبکه خبری قدس با انتشار این تصاویر در کانال تلگرامی خود به نقل از منابع محلی گزارش داد: به رغم تدابیر رژیم اشغالگر، دهها هزار نمازگزار فلسطینی از ایستگاه ایست بازرسی قلندیا عبور کردند تا برای اقامه نخستین نماز جمعه ماه مبارک رمضان وارد مسجدالاقصی شوند.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10910083"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4182808/10910083?width=600&height=350"></script></div>

 

اسامه حمدان: بایدن در ریختن خون فلسطینی‌ها شریک است
کانال تلگرامی شبکه العربی نوشت اسامه حمدان از اعضای ارشد جنبش حماس در گفتگو با این شبکه گفت: ایده‌ای برای توقف نهایی حملات و بازگشت آوارگان و امدادرسانی به مردم و تبادل اسرا ارائه کرده ایم و مخالفت اسرائیل با طرح ما به معنای اصرار تل آویو به حمله به مردم ماست.

وی در ادامه گفت اگر دولت آمریکا جدی است باید حملات اشغالگران را محکوم و ارسال سلاح برای آنها را متوقف کند، اما واقعیت این است که دولت بایدن در ریختن خون فلسطینی‌ها شریک است.

وی افزود: ورود به مسجد الاقصی حق فلسطینی هاست حتی اگر مستلزم درگیری مستقیم با اشغالگران باشد.

 

عزیمت فلسطینیان به سمت مسجدالاقصی
پایگاه فلسطینی الجرمق در کانال تلگرامی خود گوشه‌ای از عزیمت فلسطینیان به مسجدالاقصی را در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان به تصویر کشید.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10909873"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4182808/10909873?width=600&height=350"></script></div>

 

نصب موانع آهنی قفس مانند، مقابل ورودی‌های مسجدالاقصی
شبکه الجزیره مباشر با انتشار این تصاویر در کانال تلگرامی خود گزارش داد: رژیم اشغالگر در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان جلوی برخی از در‌های ورودی مسجدالاقصی موانع آهنی قفس مانند قرار داده است.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10909871"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4182808/10909871?width=600&height=350"></script></div>

 

پلیس رژیم صهیونسیتی از بستن تعدادی از راه‌های منتهی به مسجدالاقصی خبر داد
کانال تلگرامی رادیو نور نوشت پلیس رژیم صهیونیستی از بستن تعدادی از راه‌های منتهی به مسجد الاقصی برای جلوگیری از ورود نمازگزاران به آن خبر داد.

 

رژیم اشغالگر صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی جلوگیری کرد
کانال تلگرامی فلسطین للحوار گزارش داد: رژیم اشغالگر صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد مبارک الاقصی برای اقامه نماز صبح در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان جلوگیری کرد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10909866"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4182808/10909866?width=600&height=350"></script></div>

 

چند دستگاه اتوبوس از رام الله به سمت قدس حرکت کردند
کانال تلگرامی رادیو نور نوشت: تعدادی از اهالی رام الله و روستا‌های اطراف با چند دستگاه اتوبوس به سمت قدس حرکت کردند تا نخستین نماز جمعه ماه رمضان را در مسجد الاقصی برگزار کنند.

 

فراخوان حرکت به سمت مسجدالاقصی امروز در شهر طور اعلام می‌شود
کانال تلگرامی خبرگزاری یونیوز نوشت در نماز جمعه امروز شهر طور (از توابع استان قدس) اعلام خواهد شد که همه مساجد این شهر بسته می‌شوند و مردم برای حرکت به سمت مسجدالاقصی فراخوانده می‌شوند.

 

جنبش حماس: هشدار به رژیم اشغالگر درباره نصب موانع آهنی
به گزارش کانال تلگرامی قدس، جنبش حماس به رژیم صهیونیستی درباره نصب موانع آهنی در مسجد الاقصی و تداوم اقداماتش علیه این مسجد هشدار داد.
حماس اعلام کرد تاکید میکنیم که ملت ما بیدار خواهد ماند و در برابر تلاش‌های رژیم اشغالگر ساکت نخواهد ماند.

نظر شما