شناسهٔ خبر: 65717778 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازار شب عید و ماه رمضان زیر ذره بین بازرسان کرمان

معاون سازمان صمت استان کرمان : مردم در طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید و ماه رمضان در استان کرمان بازرسان را کمک ویاری کنند.

صاحب‌خبر -

 به کزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این طرح دستگاه‌های مختلفی از جمله اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل دامپزشکی و نیروی انتظامی با تعزیرات حکومتی همکاری  می کنند.

 نحوه کشف تخلفات به روش‌های مختلفی است که یکی از آنها گزارشات مردمی است که به ما می‌رسد؛ مردم می‌توانند گزارش های خود در مورد احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی را به سامانه‌های مختلف ادارات صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی اعلام کنند.

 نصب برچسب قیمت ها و ارائه صورتحساب هنگام خرید وفروش الزامی است و  بازرسان بر اساس قانون جدید برای  ارائه نکردن صورتحساب به مشتری 10 میلیون تومان جزای نقدی برای متخلفان در نظر می گیرند و جریمه گران‌فروشی  هم  دو برابر بوده و ضریب پنج به خود گرفته است.

<div id="video-display-embed-code_10909148"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4182618/10909148?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما