شناسهٔ خبر: 65716003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شبکه توزیع برق کشور سالانه چهار هزار مشترک جدید دارد

سالانه چهار هزار مشترک به مجموع مشترکان شرکت های توزیع برق در کشور افزوده می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
شبکه توزیع برق کشور سالانه چهار هزار مشترک جدید دارد
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران(توانیر) روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل جدید و قدیم شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به صورت ویدیو کنفرانسی، افزود: تا زمان اوج بار در سال آینده فرصتی نمانده است و دست‌اندرکاران از هم اکنون باید خود را برای مدیریت اوج بار آماده کنند.
مصطفی رجبی مشهدی با تاکید بر لزوم توجه به منابع انسانی در افزایش موفقیت‌های هر سازمان گفت: شرکتهای توزیع برق در خراسان رضوی همواره جزو شرکتهای پرافتخار توزیع در کشور بوده اند.
مدیر عامل توانیر افزود: مدیر عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی (مهندس ذبیحی) عملکرد درخشانی در زمان مدیریت خود در این شرکت داشته و شاخص‌ها را در بخشهای مختلف ارتقاء داد که کار نگهداشت این شاخص ها از اهمیت بسزایی برخوردار است، امیدواریم با حضور وی در سمت معاون هماهنگی توزیع توانیر شاهد تحول در حوزه توزیع کشور باشیم.
 
کاهش میانگین خاموشی‌ها به ۸۰ دقیقه
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در پنج سال گذشته که مسئولیت این شرکت را بر عهده داشتم با همت نیروی انسانی زبده و متخصص، توزیع برق استان به موفقیت‌های زیادی در بخشهای مختلف دست یافت.
محسن ذبیحی بزرگترین موفقیت شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بین شاخص‌های مختلف را کاهش متوسط میزان خاموشی مشترک برق این استان از ۱۰۸ دقیقه در سال ۱۳۹۸ به ۸۰ دقیقه در سال ۱۴۰۲ ذکر کرد.
وی گفت: شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این مدت به رشد چهار برابری در زیرساختها و رشد پنج برابری در داده های مختلف دست یافته و پهنای باند در مدیریت‌های برق شهرستانهای این استان ۱۰ برابر شده است.
این مسئول به تشریح دستاوردهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی در پروژه های عمرانی، هوشمندسازی، نرم افزارها، رویت پذیری و توسعه شبکه، صرفه جویی در هزینه ها و همچنین ارتقای شاخص های نیروی انسانی پرداخت و این توفیقات را مرهون همدلی و همراهی همه عوامل، پیمانکاران و مدیران دانست.
مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی که پیش از این قائم مقامی این شرکت را برعهده داشت در این مراسم از اعتماد مدیران شرکت توانیر برای این انتصاب قدردانی کرد و گفت: اگر این شرکت توفیقاتی داشته به جهت آن بوده که از زیرساخت و بنیه و تفکر مدیریتی متعالی برخوردار بوده است.
علیرضا خدابنده، توسعه تاب آوری شبکه برق در تداوم برنامه های گذشته، ارتقای زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی، تکمیل پروژه ها در بخش سامانه های نرم افزاری، توسعه ارتباطات مردمی و بازدیدهای میدانی را از اولویتهای کاری خود در شرکت توزیع برق خراسان رضوی ذکر کرد.
شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ۴۲ هزار کیلومتر شبکه و یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۳۷۷ مشترک دارد که ۳۲ شهرستان، ۸۴ شهر و ۲ هزار و ۷۷۶ روستا را پوشش می دهد. شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز زیر پوشش شرکت توزیع برق مشهد هستند.

نظر شما