شناسهٔ خبر: 65704573 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

نتیجه بازی های امروز لیگ برتر فوتبال/ نساجی پس از ۸ هفته رنگ پیروزی را دید!

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل شمس آذر به برتری برسد.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیستم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با نتیجه یک بر صفر مقابل شمس آذر به برتری برسد.

تیم‌های نساجی مازندران و شمس آذر قزوین در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر روبروی یکدیگر قرار گرفتندکه نساجی به برترییکبر صفر رسید.

قضاوت این مسابقه را «علی بای» با کمک‌های «علی‌رضا ایلدروم» و «هادی طوسی» بر عهده داشتند.

تیم بحران‌زده نساجی در شرایطی روبه‌روی شمس آذر قرار گرفت که آخرین پیروزی‌اش در لیگ برتر به به هفته دوازدهم و برد خانگی برابر استقلال خوزستان برمی‌گشت.

شمس آذرز قزوین تیم شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم در اولین تجربه حضورش در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است، آنها با سعید دقیقی تیمی نمایش‌های خوبی را کسب کرده‌اند.

نساجی مازندران در روزی که انگیزه‌های فراوانی داشت توانست به برتری برسد تا به هفته‌ها ناکامی پایان داده و با امیدواری بیشتری مسابقات آینده خود را پیگیری کند.

دقیقه ۶۸: ارسال غلامعلی بیگی توسط مدافعان شمس آذر برگشت داده شد اما مهرداد عبدی از راه رسید و با ضربه‌ای آکروباتیک به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور دروازه چسباند.

نساجی مازندران با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد تا با یک پله صعود در جایگاه پانزدهم قرار بگیرد. شمس آذر نیز در رتبه هشتم باقی ماند.

ترکیب نساجی:

علیرضا رضایی، امیرمحمد جانملکی، سعید بیگی، محمدرضا آزادی، حسین زامهران، محمود قائدرحمتی، منصور باقری، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، سعید آقایی(محمد عباس‌زاده) و محمدرضا عباسی

ترکیب شمس آذر :

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی(هومن ربیع زاده)، امیر شعبانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی(محمد پاپی)، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح(سجاد جعفری)، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، عیسی مرادی

جشنواره گل تراکتور در تبریز؛ تی‌تی‌ها، هوادار را با چهار گل بدرقه کردند

تیم فوتبال تراکتور تبریز موفق شد از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه ۴ بر ۲ هوادار را مغلوب کند.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و هوادار از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) با قضاوت بیژن حیدری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر ۲ تراکتور به پایان رسید.

تراکتور خیلی زود موفق شد در دقیقه ۶ گل اول را به ثمر برساند. ارسال کرنر ریکاردو آلوز با تاثیر عارف آقاسی در دهانه دروازه به گووستاو واگین رسید و این بازیکن موفق شد با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کند. تی‌تی‌ها نیمه دوم را نیز طوفانی آغاز کردند و در دقیقه ۵۶ اختلاف را به ۲ گل افزایش دادند. ارسال مهدی شیری با ضربه سر رحمان جعفری تبدیل به گل دوم تراکتور شد.

تراکتور موفق شد در دقیقه ۵۸ روی یک کار تیمی تماشایی توسط میلوش دلتیچ گل سوم را وارد دروازه هوادار کند. شاگردان پاکو خمس دست بردار نبودند و در دقیقه ۷۳ رحمان جعفری گل چهارم را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و هوادار در دقیقه ۸۰ یکی از گل‌ها را توسط امین پورعلی جبران کرد و در دقیقه ۹۰ مهدی باقری گل دوم هوادار را به ثمر رساند تا کمی از سنگینی این شکست کم کند.

با این نتیجه تراکتور ۳۵ امتیازی شد و در رتبه پنجم قرار گرفت و در مقابل هوادار با ۱۹ امتیاز در رتبه دوازدهم ایستاد.

ترکیب ابتدایی تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، سیدمهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری.

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب ابتدایی هوادار:

علیرضا حقیقی، صائب محبی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد چهارمحالی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی، کریم اسلامی و امیرحسین بهادر.

سرمربی: مسعود شجاعی

شکست سنگین فولاد خوزستان در مقابل هواداران خشمگین

تیم فولاد خوزستان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر برابر تیم سپاهان اصفهان تن به شکستی سنگین داد تا هواداران خوزستانی با ناراحتی وررشگاه را ترک کنند.

به گزارش ایرنا، تیم های فولاد و سپاهان چهارشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری سه بر یک سپاهان به پایان رسید.

در این دیدار کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، موسی کولیبالی، شاهین توکلی، علی شجاعی (۳۵- وحید حیدریه)، سینا مریدی، لوکاس کاندیدو، ساسان انصاری، احسان پهلوان، محمد عسکری و لوسیانو پریرا برای فولاد به میدان رفتند.

همچنین پیام نیازمند، هادی محمدی (۵۴- علی اصغر اعرابی)، رضا اسدی (۹۰+۳- عباس حبیبی)، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۶۸- عیسی عباس) برای سپاهان به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار بر عهده وحید زمانی بود که یعقوب سخندان، امین زاهدی و یعقوب آشوری او را همراهی کردند.

در دقیقه پنج بازی، رضا شکاری اولین گل بازی را به سود سپاهان به ثمر رساند در ادامه محمد عسگری در دقیقه ۲۶ گل تساوی بخش بازی را برای فولاد به ثمر رساند.

در دقایق ۵۶ و ۷۵ شهریار مغانلوو رضا اسدی ۲ گل دیگر سپاهان را به ثمر رساندند.

در این بازی محمد عسگری، احسان پهلوان و لوکاس کاندیدو از تیم فولاد و هادی محمدی بازیکن سپاهان کارت زرد دریافت کردند.

تیم های سپاهان و فولاد با احتساب این بازی، در رده شسم و سیزدهم رده بندی قرار دارند.

نظر شما