شناسهٔ خبر: 65701196 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسلمانان به جنایات صهیونیست‌ها بی‌اعتنا نباشند

دبیر شورای نگهبان گفت: هیچ مسلمانی نمی‌تواند به جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه بی‌اعتنا باشد و قطعاً هرکسی در این زمینه به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نکند در پیشگاه خداوند متعال سرافکنده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در خصوص وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان گفت: این روز‌ها هموطنان‌ما در آن استان با سختی‌ها و خسارات ناشی از سیل روبرو هستند. البته دستگاه‌های مسئول در جهت یاری‌رسانی به مردم این استان در تلاش اند. از تلاش‌های صورت گرفته تشکر می‌کنیم و از مسئولان مربوط می‌خواهیم با سرعت بخشیدن به خدمات امدادی و تأمین نیاز‌های فوری ساکنان مناطق سیل‌زده، دغدغه‌های این مردم عزیز در ایام ماه رمضان را کمتر کنند.

وی افزود: مسلمانان جهان در حالی وارد ماه مبارک رمضان شده‌اند که هر روز شاهد اخبار جنایات فجیع و غیرانسانی رژیم اشغالگر و غیرقانونی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه هستیم که حقیقتاً قلب هر انسان آزاده‌ای را می‌آزارد. بنا بر آموزه‌های دین مبین اسلام، هیچ مسلمانی نمی‌تواند به این ظلم آشکار بی‌اعتنا باشد و قطعاً هرکسی در این زمینه به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل نکند در پیشگاه خداوند متعال سرافکنده خواهد بود.

نظر شما