شناسهٔ خبر: 65698069 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان حماس برای شکستن محاصره «مسجدالاقصی»

تهران- ایرنا- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در پی تدابیر امنیتی رژیم صهیونیستی در اطراف «مسجدالاقصی» و جلوگیری از ورود فلسطینی‌ها به این مکان مقدس، روز چهارشنبه فراخوانی را برای شکستن محاصره آن صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، در بیانیه حماس که به همین مناسبت صادر شده، آمده است: ما از ملت فلسطین در کرانه باختری می‌خواهیم که برای شکستن تدابیر رژیم اشغالگر و ناکام گذاشتن توطئه‌های آن به مسجدالاقصی بروند.

حماس اضافه کرد: ما از اهالی کرانه باختری می‌خواهیم که در حمایت از مسجدالاقصی و ملت استوار فلسطین در نوار غزه، با رژیم اشغالگر مقابله کنند.

این جنبش در ادامه عملیات ضد صهیونیستی امروز در ایست بازرسی «النفق» در «بیت لحم» را تبریک گفت و خواستار تشدید رویارویی فلسطینی‌ها با رژیم اشغالگر شد.

امروز در یک عملیات ضد صهیونیستی در ایست بازرسی النفق در غرب بیت لحم واقع در کرانه باختری، دو صهیونیست با سلاح سرد زخمی شدند.

منابع صهیونیستی گزارش دادند که مجری عملیات با شلیک گلوله نیروهای صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی هم‌زمان با آغاز ماه مبارک رمضان تدابیر شدید امنیتی را در اطراف مسجدالاقصی و برخی محله‌های قدس اشغالی اتخاذ کرده و از ورود جوانان فلسطینی به این مکان مقدس اسلامی جلوگیری می‌کند.

مقامات تل‌آویو نگران شعله‌ورشدن آتش انتفاضه‌ای دیگر و تشدید درگیری‌ها در کرانه باختری هستند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

نظر شما