شناسهٔ خبر: 65696331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری راهپیمایی خشم در اولین جمعه ماه مبارک رمضان در استان

خبرگزاری صدا و سیما

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: در اولین جمعه ماه مبارک رمضان و در انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی راهپیمایی خشم و نفرت در کهگیلویه وبویراحمد همزمان با استان‌های آذربایجان غربی، ایلام و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
برگزاری راهپیمایی خشم در اولین جمعه ماه مبارک رمضان در استان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام خاضع در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و ۱۲ فروردین  ضمن دعوت از مردم برای شرکت در این راهپیمایی گفت: از مردم متدین استان برای حضور در راهپیمایی روز جمعه دعوت می‌کنیم تا با حضور خشم خود را نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
وی با اشاره به روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بیان داشت: روز قدس روز وحدت و انسجام ملت اسلامی است که باید ظلم‌ها و جنایت‌های این رژیم بیان شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: روز قدس روز جهانی اعلام خشم و نفرت جهانی از این رژیم جنایتکار است
حجت الاسلام خاضع افزود: بعد از عملیات طوفان و جنایت‌های اسرائیل در تمام کشور‌های اروپایی برای حمایت از مردم غزه راهپیمایی‌های میلیونی برگزار شد
وی اضافه کرد :بعد از عملیات طوفان القصی اولین راهپیمایی روز قدس از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه این راهپیمایی استفاده شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین به روز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت ۱۲ فرودین روز جمهوری اسلامی روز بزرگ و ماندگاری در تاریخ کشور ایران است
حجت الاسلام خاضع افزود : اهتزار پرچم جمهوری اسلامی توسط شهرداری در یکی از میادین شهر، تهیه بروشور برای مسافران نوروزی در مسیر‌های وردی و خروجی، پخش سرود جمهوری اسلامی از رسانه و بلندگوهاو مساجد، فضای سازی از برنامه‌های این روز است.
نماینده ولی فقیه هم در این نشست با اشاره به روز ۱۲ فروردین گفت: برای رهایی ملت ایران از ظلم و ستم استکبار خون‌های زیادی ریخته شد و جمهوری اسلامی دستا‌ورد‌های زیادی داشته است.
آیت‌الله حسینی با اشاره به روز قدس افزود: برای گرامیداشت این روز و ۱۲ فرودین باید فضاسازی‌ها انجام شود و از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

نظر شما