شناسهٔ خبر: 65692131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه ترویج، حفظ و حراست از انفال

باید از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه ترویج، حفظ و حراست از انفال استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه ترویج، حفظ و حراست از انفال

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سبزوار بهره‌مند شدن از منابع طبیعی را نیازمند فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه ترویج، حفظ و حراست از انفال دانست.

عباسعلی کیانی‌فرد با تأکید بر صیانت از منابع طبیعی گفت: با توجه به اینکه آب و خاک از منابع پایه تولید محسوب می‌شود، تبیین فرهنگ‌سازی در حفظ و احیاء منابع طبیعی و محیط‌زیست در جوامع شهری و روستایی ضروری است.

وی افزود: برای کاهش خسارت‌های ناشی از این تهدید‌ها و نگرانی‌ها لازم است تا همه دستگاه‌ها و افراد جامعه دست در دست هم به کمک منابع طبیعی بیایند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سبزوار گفت: بهره‌مند شدن از این منابع طبیعی نیازمند فرهنگ‌سازی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در حوزه ترویج، حفظ و حراست از انفال است.

وی افزود: هرچند عملیات کاشت یک میلیارد نهال در کشور آغاز شده، اما اجرای این طرح به تنهایی کار دولت نیست و همه ما باید برای نجات طبیعت در این طرح مشارکت جدی داشته باشیم.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سبزوار گفت: در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور، از پاییز امسال تاکنون با همراهی نهاد‌های مختلف در این شهرستان بیش از ۲۷ هزار اصله نهال کاشته شده است.

 

نظر شما