شناسهٔ خبر: 65678211 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیگیری مشکلات تولیدکنندگان در کارگروه رفع موانع تولید

مشکلات تولیدکنندگان خراسان جنوبی در کارگروه رفع موانع تولید به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران بانکی خارج از استان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در کارگروه رفع موانع تولید استان گفت: امروز اولین جلسه ویدیو کنفرانس با استان‌های خراسان رضوی و استان تهران و سرمایه‌گذارانی که از استان‌های مختلف تسهیلات دریافت کرده بودند، برگزار و مشکلات آنان بررسی شد.

او افزود: بانک شهر از خراسان رضوی و بانک ملی از تهران در این جلسه حضور داشتند و برای گره گشایی از واحد‌های تولیدی، مواردی را که در استان قابل رسیدگی نیست بررسی کردند و مقرر شد پیگیری شود.

اشرفی بیان کرد: برای یکی از مجموعه‌هایی که در استان از بانک شهر منابع دریافت کرده بود با اختیارات بانک عامل در خراسان رضوی، تغییر ضامن صورت گرفت و بانک عامل در تهران نیز برای مشتری در خراسان جنوبی بخشودگی جرایم در نظر گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همچنین اظهار کرد: یکی از راهکار‌های اساسی در کارگروه رفع موانع تولید برای حل مشکلات، تعیین خبرگان بانکی با حکم رئیس کل بانک مرکزی کشور است.

اشرفی تصریح کرد: در استان ۵ نفر به عنوان خبرگان بانکی استان اعم از فعالین در حوزه بانکی، صنعت، استانداری مشکلات را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کارشناسی می‌کنند و پس از بررسی و ارزیابی به اجرا در بانک عامل مورد نظر رای می‌دهند و این ظرفیتی است برای سرمایه‌گذارانی که در استان مشکلات و چالش‌هایی پیش رو دارند.

نظر شما